Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ferie i Norge. Hjelp, what to do?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-09, 15:20   #21
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ferie i Norge. Hjelp, what to do?

Kom to ganger

Sist redigert av Kate : 24-07-09 kl 16:55.
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 15:21   #22
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Gaustadtoppen høres helt utmerket ut. Det er noe for meg. Er det langt å gå? Mange timer liksom? Har vært fremmet forslag om Galdhøpiggen her men det tror jeg ikke er noe for meg med høyt blodtrykk og diabetes og ikke alt for god form.

Det er en helt ok topptur. Ikke tung å gå i det hele tatt. Mener vi brukte ca 3 timer opp og halvannen time ned. Vel opp må dere gå over eggen, det er fantastisk! (Hvis dere er heldige med været da). Vi hadde blå himmel og sol da vi var der, og fikk derfor med oss den fantastiske utsikten.
Ellers anbefaler jeg både Rondane og Jotunheimen for fjellglade mennesker!

Gammel 24-07-09, 15:54   #23
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Himalaya klatrepark i Skien!
Kjempegøy for hele familien!!!
Niesene mine på 12 og 10 var der nå i sommeren og hadde storkost seg en hel dag - jeg har vært der tidligere med lillegutt og hatt det knallgøy.

Dette så kult ut. Hvor langt er det å kjøre til Skien fra Oslo?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 16:00   #24
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

tja, hvor langt var det da? Etpar timer?
Det er et fint badeland der også, forøvrig. Da jeg og lillegutt var der overnattet vi på vandrer hjemmet, og var på både Himalaya og badelandet

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 16:23   #25
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

tja, hvor langt var det da? Etpar timer?
Det er et fint badeland der også, forøvrig. Da jeg og lillegutt var der overnattet vi på vandrer hjemmet, og var på både Himalaya og badelandet

Det er absolutt noe å tenke på til neste år ja. Nå drar vi jo snart til Spania og da er det ikke så mye igjen av sommern når vi kommer hjem.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 16:30   #26
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Hva med reptilhuset i Oslo? Skippergata, tror jeg.

Gammel 24-07-09, 16:58   #27
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Kom to ganger

Ikke dårlig, Kate, ikke dårlig.

:koffert:

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 17:30   #28
Kate

Kate sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Ikke dårlig, Kate, ikke dårlig.

:koffert:

Gammel 24-07-09, 17:44   #29
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ferie i Norge, hjelp, what to do?????

Reptil sentret i Oslo !!!

Gammel 25-07-09, 22:32   #30
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Anbefaler også Teknisk museum på Kjelsås i Oslo. Så ville jeg tatt med badetøy, og gått på Frysja etterpå og badet, hvis fint vær. Det ligger rett ved siden av Teknisk museum.

Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-09, 06:34   #31
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Altså ta med billettene fra Bø, hvis vi drar til Tusenfryd, og så vise dem frem for å få lavere pris?

inlig: Her har det vært feriestemning, og denne glemte jeg å svare på. Mulig det er for seint nå, men...
Om man har sesongkort et av stedene får man iallfall ingang til billigere pris. Litt usikker på hva man gjør om man kjøper vanlig inngangsbillett et av stedene, om man får billigere billetter da. Jeg TROR man får kjøpt billigere billetter bare med vanlig inngangsbillett også: når man betaler seg inn et sted, så kjøper man billetter til den andre parken samtidig? Sjekk på nettsidene, der tror jeg man finner klarere svar...

Gammel 04-08-09, 06:54   #32
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Vet ikke hvor langt du er kommet i ferien, men hvis dere fortsatt ikke har vært i Telemark, vil jeg anbefale Himalaya klatepark, som nevnt over. Det ligger i Skien fritidspark, hvor du også kan få et familierom på et sportell for 1345 kr. Det er billig. Dessuten får du kjøpt billetter til Skien badeland til halv pris i resepsjonen. Alt dette ligger altså i denne "parken", så det er gangavstand til alt. Det er også tennisbaner m.m. til fri disposisjon. Sånn, dette var årets gratisreklame for Skien.
Skien er en 2-timers kjøretur fra Oslo.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.