|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
frakoblet
|
![]() Jeg har lukket bloggen, men den er fortsatt søkbar i Google?Alle andre kan... Se din blogg Skrive kommentarer til dine blogginnlegg Jeg har tatt vekk disse avhukningene, men jeg får den fremdeles opp når jeg googler. ![]()
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Jeg har lukket bloggen, men den er fortsatt søkbar i Google?Det er vel fordi den fremdeles ligger i Google-cachen. Jeg vet ikke hvor lenge den blir liggende der, men "utenforstående" vil jo ikke kunne klikke seg inn i den selv om de skulle finne den på trefflisten.
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Jeg har lukket bloggen, men den er fortsatt søkbar i Google?Og den har blitt lukket, ja, det ser jeg når jeg går inn i den (jeg kommer inn likevel, siden jeg er admin, men det er et nøkkelsymbol som viser at bloggen er lukket og at jeg ikke "egentlig" har tilgang).
![]() |
|
|