|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva slags barnehagesko til ettåring?Snuppa (straks 10 mnd) begynner i barnehage i høst, og jeg må kjøpe sko. Hun går ikke selv ennå, men vandrer langs møbler og med gåvogn.
![]() |
![]() |
#2 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Hva slags barnehagesko til ettåring?Halvhøy skinnsko, førstesko. Spray impregnering på så holder de i litt vann også. Eventuelt ett par lette støvler i tillegg til øspøs dagene.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags barnehagesko til ettåring?Jeg synes ordentlige sko til barn som ikke går selv enda bare blir styrete. Min datter som nå er 14 måneder har brukt skinntøfler som utesko i hele vår og sommer, når det har vært vått ute har hun hatt sånne "labber" til å trekke utenpå føttene (Reflex, tror jeg). Selv om hun går selv nå bruker hun fortsatt skinntøflene når hun trenger sko ute. Til barnehagestart i august kommer hun nok til å få et par babysko av standardtypen med stiv hælkappe og et par gummistøvler.
![]() |
#4 |
trøtt
|
![]() Sv: Hva slags barnehagesko til ettåring?F.eks. noen sånne?
![]() |
#5 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags barnehagesko til ettåring?Vi brukte flere ulike sko til lillemannen da han startet i barnehagen i vinter, selv om han ikke kunne gå. I bartebyen holder det, i mine øyne, ikke med sokkesko på vinteren/våren, så han hadde ecco goretexvintersko, høy type, i vinter (lånte noen pent brukte), i vår har han brukt superfits joggesko med gore tex, i tillegg så har vi støvler og vanlige førstesko med stiv hælkappe. Han begynte å gå da han var ca 14 mnd.
![]() |
#6 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Hva slags barnehagesko til ettåring?Jeg lurer på det samme... Fikk anbefalt superfit "mine første sko" eller hva de het, men de hadde ikke størrelsen. Str. 19 var alt for store... :-) Må lete videre og god støtte og relativt myk såle er vel det viktigste på sånne små babyføtter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|