Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Blir du fort brun og tar du sol?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Soler du deg i solarium?
Jeg blir ikke veldig brun og soler meg i solarium 2 1,17%
Jeg blir ikke veldig brun og soler meg ikke i solarium 89 52,05%
Jeg blir lett brun og soler meg i solarium 21 12,28%
Jeg blir lett brun og soler meg ikke i solarium 59 34,50%
Deltakere: 171. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-09, 17:05   #81
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du fort brun og tar du sol?

Jeg blir fort brun i ansiktet og overkroppen, men bena er trege.

Har ikke tatt solarium på mange, menge år.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 18:08   #82
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Det hender jeg tar noen soltimer i vinterhalvåret for å føle meg freshere. Jeg blir fort brun.

Gammel 25-06-09, 20:11   #83
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har oppriktig talt aldri sett noen som har så hvite legger som meg.

Ok. Du og jeg MÅ bare møtes engang, og sammenligne hvite legger, for jeg mener akkurat det samme som deg!

Gammel 25-06-09, 20:44   #84
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir veldig fort brun og er egentlig aldri ordentlig blek. Imidlertid tar jeg alltid 1-2 soltimer dersom jeg skal til syden. Ikke for å bli brun, men for å unngå å bli brent den første dagen i solen. Solbrenthet er ikke spesielt heldig for huden nemlig... Jeg bruker alltid solfaktor 20 eller mer ute.

Gammel 25-06-09, 20:50   #85
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke avgi stemme. Jeg blir ganske brun noen steder og veldig lite brun andre steder og det kunne ikke falt meg inn i måneskinn å solt meg i solarium. That's so eighties.

Gammel 25-06-09, 20:53   #86
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir svært lite brun, selv om jeg tilbringer de aller fleste go'værsdager utendørs både på jobben, og hjemme. Det jeg derimot får mye av er fregner, og de får jeg voldsomt med. Disse brun/orange prikkene dukker opp over det hele - til og med nede på tærne. Jeg ser ut som en absurd utgave av Superteds bestevenn, Prikken.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 20:53   #87
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå ser det ut som bena mine tilhører en annen kropp. De blir IKKE brune/rødlige...

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 21:04   #88
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg blir lett brun/neger og soler meg sjelden i solarium.. dvs jeg elsker å ta sol men får aldri annledning og tid.. men jeg tar hvis jeg får det til.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 21:07   #89
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vet ikke hva jeg skal svare egentlig. Jeg blir fort brun og kan ta solariumstimer, men det kan gå noen år i mellom. I år tok jeg noen timer i to-tre uker før sydentur i mai.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 21:53   #90
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jeg blir lett brun/neger og soler meg sjelden i solarium.. dvs jeg elsker å ta sol men får aldri annledning og tid.. men jeg tar hvis jeg får det til.

? Det var da litt av en uttalelse... hva legger du i den liksom?

Gammel 25-06-09, 22:14   #91
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

I min oppvekst var det veldig vanlig å kalle seg (eller andre) "neger" om sommeren hvis man var av typen som fort ble brun og fikk dyp farge. Det er jo selvfølgelig ukorrekt og fy, men vanlig var det, i alle fall.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 22:27   #92
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg blir veldig lett brun og holder meg unna både sol og sol - føler jeg blir så svartmussete om jeg får for mye sol i løpet av en sesong. Hvis jeg blir tilfeldig farget idet jeg sniker meg fra skygge til skygge, blir jeg helt passelig brun.

Gammel 25-06-09, 23:00   #93
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

At hun blir veldig brun?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 23:00   #94
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Jeg blir lett brun og soler meg ikke i solarium

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 23:34   #95
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

At hun blir veldig brun?

jepp.. det var det jeg la i det..

trenger bare stikke nesen ut av døren og så ser jeg ut som en... litt satt på spissen da..

mamma la meg i skyggen i vognen for å sove da jeg var liten og da jeg våknet var jeg mulatt sa hun.

Gammel 25-06-09, 23:38   #96
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jepp.. det var det jeg la i det..

trenger bare stikke nesen ut av døren og så ser jeg ut som en... litt satt på spissen da..

mamma la meg i skyggen i vognen for å sove da jeg var liten og da jeg våknet var jeg mulatt sa hun.

***** er skjellsord nemlig. Så må gå å vaske munnen med såpe nå.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 23:44   #97
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan få litt farge i ansiktet og på armene om sommeren, men blir ikke veldig brun. Og leggene er like fordømt bleike uansett.

Jeg tar ikke sol.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 23:47   #98
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Og leggene er like fordømt bleike uansett

Dustelegger

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 00:02   #99
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

***** er skjellsord nemlig. Så må gå å vaske munnen med såpe nå.

uff ja jeg får vel gjøre det..

det var uansett ikke et skjelsord fra meg.. det er f.eks mange som kaller konen sin for kjerring uten at det er negativt.. selv om kjerring egentlig er et skjelsord.

Gammel 26-06-09, 00:06   #100
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har tatt litt sol før jeg giftet meg forrige helg. Ca hver 3 dag i 3 uker. Fått fin farge som jeg håper å vedlikeholde utover sommeren.

Jeg får relativt fort farge, men vil ikke definere meg som en som blir LETT brun. Faren min, f.eks, han ser brun ut hele året.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.