Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan du personnummeret til alle i familien utenat?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilke personnummer kan du utenat?
Kun mitt eget. 70 33,49%
Mitt og partneren min sitt 58 27,75%
Mitt eget, partneren sitt og noen av barna 31 14,83%
Husker nummeret til alle alltid. 14 6,70%
Husker nummeret til alle som regel. 8 3,83%
Annet 14 6,70%
Jeg er singel og kan mitt eget. 6 2,87%
Jeg er singel og kan ikke mitt eget. 0 0%
Jeg er singel og kan mitt og noen barna sine. 3 1,44%
Jeg er singel og kan mitt og alle barna sine. 5 2,39%
Deltakere: 209. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-09, 09:52   #101
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du personnummeret til alle i familien utenat?

Jeg husker godt mitt eget og mannens. Barnas har jeg jukselapp på, jeg går i surr.

Gammel 15-06-09, 11:16   #102
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg husker mitt eget, mannens og storebrors.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 11:17   #103
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg kan bare mitt eget.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 11:18   #104
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Så mange det er som svarer at de kan mannens personnummer? Burde man det? Når er det naturlig å få inn dét, egentlig?

Etter å ha fylt ut x antall barnehagesøknader og andre søknader for oss begge så sitter mannens nummer i hodet også.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 11:29   #105
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan mitt og mannens uten å sjekke. Også kan jeg som regel størsten sitt også, men må sjekke for å være sikker. sjelden jeg tar feil. Minsten sitt kan jeg litt av, surrer litt med de siste tallene, siden det ligner på et tlf nr. Så det må jeg lære meg.

Gammel 15-06-09, 11:31   #106
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker sånne poller som favoriserer oss med kun ett barn. Jeg kan personnumrene til oss alle tre, men så er jeg litt sånn som husker tall når jeg vel har skrevet dem et par ganger.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 12:22   #107
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja kan alle sine,både det norske og svenske.

Gammel 15-06-09, 12:52   #108
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Jeg kan personnummeret til meg selv, gubben og storesøster.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 14:10   #109
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg krysset av helt feil. Jeg svarte kun mitt eget, men kan faktisk mitt eget, mannens og eldste sitt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 14:17   #110
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Husker kun mitt eget, men har tallene for mann og barn lett tilgjengelig når jeg trenger dem. Sånt fester seg ikke av seg selv, må gå inn for det, noe som altså ikke er prioritert i dette tilfellet.

Gammel 15-06-09, 18:17   #111
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

jeg kan mitt eget :ego:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.