Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Siden man er så skohjelpsomme her omkring ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-09, 21:30   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden man er så skohjelpsomme her omkring ...

Kan noen hjelpe meg?
Jeg har forelsket meg i ett par sko fra Fly London. Det er de samme som jeg tror at både Elinblu og tjorven har, men i andre farger. Jeg har sendt epost til importøren, så kanskje jeg får svar der, men altså:

Størrelsen er 37

Gammel 10-06-09, 21:32   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siden man er så skohjelpsomme her omkring ...

Samme som mine, ja - til og med samme størrelse. Mine kommer fra H-sko(?) på Tveita senter, men de hadde bare "min" farge (brun og grønn). Jeg skal holde øynene åpne, men dessverre er det dårlig med Fly London-utsalg her til lands.

Gammel 10-06-09, 21:33   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Hvis man snakker pent med damene på H-sko på Tveita senteret kan det godt hende de bestiller i den fargen for deg. Hvis de allerede har den skoen i sortimentet sitt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 21:35   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snakk pent med den relativt unge mannen som jobber der - er det han som eier butikken, tro? Det var i alle fall han som satte ned prisen på mine fra 900 til 500 fordi den ene var bittelitt slarkete i skinnet.

Gammel 10-06-09, 21:36   #5
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Snakk pent med den relativt unge mannen som jobber der - er det han som eier butikken, tro? Det var i alle fall han som satte ned prisen på mine fra 900 til 500 fordi den ene var bittelitt slarkete i skinnet.

Ja, han og ei lita ei med kort hår. Eldre dame.
Dame med litt lengre hår er litt humørsyk tror jeg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 21:42   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan kjøpe de fra shop'en til fly london, men da blir skoene ganske så dyre. iallfall 1400 til sammen....Eller, skal jeg dra til Tveita senter og blunke kokett til dama der (og i tillegg møte på riktig dame), så kan det jo bli vel så dyrt det da

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:01.