Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Bruker du "medisinsk" helsekost?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-09, 10:31   #121
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Da er det to forskjellige molekyl det er snakk om, så det kan jo utgjøre en forskjell. Når det er sagt så virker det ikke som at det er så stor forskjell på disse to typene når det gjelder opptak. Vet ikke om det er noen stor prisforskjell på de, men i så fall så hadde jeg neppe kjøpt den dyreste, nei.

Det kan godt hende, men jeg er ikke helt overbevist og velger Spektro og lignende fremfor Rema-vitaminer. Jeg kan ikke ta noen sjanser siden opptaket mitt er redusert. Men folk må jo for all del kjøpe billigvariantene om de vil det altså.

Gammel 10-06-09, 11:11   #122
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt endel i helsekost opp gjennom årene, men har blitt mer og mer skeptisk. Nå er jeg sjelden eller aldri i helsekosten lenger.

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg har kjøpt Bio Drain (vanndrivende kur) to ganger. Ellers dette Spektro (?)-tilskuddet under graviditet. Det fikk jeg da anbefalt av legen, så jeg regnet med at det var ok. Kjøper av og til hudpleieprodukter på helsekostforretninger, men det er vel ikke akkurat "medisinske" produkter. Jo, også noe Ginseng en gang. Men jeg er håpløst dårlig på å ta tabletter, så ingen slike bokser blir noensinne tomme her.
Kom på én ting til: Johannesurt (mot lett depresjon) - men den har jeg i ettertid lest masse negativt om, så aldri mer.

Johannesurt får man ikke kjøpt i helsekosten lenger. Den er forsket på og man har funnet at den har medisinsk effekt. Den er klassifisert som naturlegemiddel og kan (kun) kjøpes på apotek (reseptfritt).

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 11:14   #123
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg jobbet jo i Life i 5 år og har "fagbrevet" (Helsekost fagskolen) i helsekost samt dusinvis av kurs og var en ansatt som brant for jobben og KUNNE veldig mye, og elsket jobben min. Nå kunne jeg aldri tenke meg å jobbe innen faget igjen, jeg er blitt mer og mer skeptisk til mye av det som blir solgt der og hadde hatt store problemer med å stå og anbefale eller selge det til kunder. Mat, vitaminer og slikt er jo greit, men mye av urtepillegreiene og spesielt slankemidlene hadde jeg hatt problemer med å selge. Så aldri mer helsekostjobb på meg.

Sist redigert av Dixie Diner : 10-06-09 kl 11:25.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 11:24   #124
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Kjøper te etc på helsekost, men ingen kosttilskudd av noe slag. Tar ikke kosttilskudd generelt sett. Er av den oppfatning at ordinært kosthold skal duge jeg...*enkel*

Forøvrig har jeg kjøpt tranebærkapsler hos helsekost, det er kanskje litt medisin.

Gammel 10-06-09, 12:17   #125
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva regnes egentlig som medisin?

Jeg er avhengig av en daglig dose LGG-bakterier. Dette inntar jeg i form av Biola Drikkeyoghurt. Når jeg skal på ferie, så kjøper jeg LGG i pilleform. Men jeg kjøper det på apoteket. Vet ikke om det utgjør noen forskjell.

Gammel 10-06-09, 12:24   #126
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tjorven:

Sitat:

§ 2. Med legemidler forstås i denne lov stoffer, droger og preparater som er bestemt til eller utgis for å brukes til å forebygge, lege eller lindre sykdom, sykdomssymptomer eller smerter, påvirke fysiologiske funksjoner hos mennesker eller dyr, eller til ved innvortes eller utvortes bruk å påvise sykdom.
Kongen gir nærmere forskrifter om hva som skal regnes som legemidler. I forskriftene kan det fastsettes at visse stoffer, droger eller preparater alltid skal regnes som legemidler uansett om de også har annen anvendelse, og at visse stoffer, droger eller preparater som kommer inn under bestemmelsen i første ledd, likevel ikke skal regnes som legemidler.
Departementet avgjør i tvilstilfeller om en vare etter loven og forskriftene skal regnes som legemiddel.
Kongen gir alminnelige forskrifter om innførsel og omsetning av legemidler, herunder om deklarasjon, om erklæringer eller attester som skal gis eller skaffes ved kjøp eller innførsel, og om forsiktighetsregler som skal iakttas ved utlevering.

Altså - hvis man har en pille som man påstår vil hjelpe mot f.eks. en sykdom så er det etter loven et legemiddel. Dvs. at den omfattes av legemiddelloven. I motsatt fall er det et næringsmiddel og omfattes av næringsmiddelloven.

Gammel 10-06-09, 13:06   #127
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat. Det er ikke lov å komme med medisinske påstander om kosttilskudd. Det er ikke lov å si at det forebygger diaré, f.eks., eller bedrer fordøyelsen, eller på noen måte knytte det til en sykdomstilstand. Man kan si at en slankepille gir vektnedgang, for det er ikke en medisinsk tilstand, men man ikke si at det f.eks. forebygger diabetes, direkte eller indirekte. Dette brytes over en lav sko.

Det er mange seriøse aktører innen helsekost, også firmaer som eies av legemiddelfirmaer og er underlagt den strenge internkontrollen de har. Jeg er også helt sikker på at det finnes masse kunnskapsrike medarbeidere der. Som sagt er problemet først og fremst at man ikke vet. Man vet ikke hvem man treffer, og hva produktet egentlig inneholder.

Hattifnatten: for at et kosttilskudd skal komme inn i sortimentet hos en apotekkjede, må alle innholdsstoffene kvalitetssikres av deres faglige ansvarlige. Det er en omfattende prosess. Men de tar ikke lab-analyser, da, det er leverandørens ansvar.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 13:17   #128
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan kontrollerer apotekene sine leverandører, vet du det, Scarlett?

Gammel 10-06-09, 13:21   #129
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøper kremer på helsekosten, fordi de er uten parabener (ikke alle).

Mannen min bruker noe som hjelper ham med artrosen (slitasjegikt). Han sluttet en periode med det og da fikk han mer smerter som følge av artrosen.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 13:37   #130
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kona til Steinar Lem tar et oppgjør med udokumentert medisin, etter at mannen ble tilbudt mirakelkurer daglig de siste ukene han levde. Litt på siden av debatten, men det sier jo litt om tingenes tilstand.

Gammel 10-06-09, 13:44   #131
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg kjøper kremer på helsekosten, fordi de er uten parabener (ikke alle).

Mannen min bruker noe som hjelper ham med artrosen (slitasjegikt). Han sluttet en periode med det og da fikk han mer smerter som følge av artrosen.

Sjekk at det ikke er den som er nevnt i hovedinnlegget, ja?

Den selges fortsatt.

Gammel 10-06-09, 14:08   #132
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Kona til Steinar Lem tar et oppgjør med udokumentert medisin, etter at mannen ble tilbudt mirakelkurer daglig de siste ukene han levde. Litt på siden av debatten, men det sier jo litt om tingenes tilstand.

Her kan man lese om hennes erfaring med Balder-klinikken også.

Det finnes altså så mange alternativutøvere som ikke har skrupler med å tilby dyre behandlinger som de har "personlig erfaring" med istedet for dokumentasjon at det er helt forskrekkelig altså. Folk elsker å si "ja, det finnes enkelte useriøse alternativmedisinere" men det er ikke bare enkelte, sjeldne tilfeller. Det er mange som er sånn, og de lover ut ting det ikke er noen mulighet for at de kan holde. Fysj.

Gammel 10-06-09, 14:24   #133
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

To kreftsyke slektninger opplevde det samme: En srkuppelløs STRØM av henvendelser og kurer og hva har du. Hun ene ruinerte seg omtrent på en sånn magnet-trommel.

Og, det verste: Folk blir SURE. Skikkelig, skikkelig sure, når man takker nei. "Åjaså, VIL du ikke blir frisk, eller?! Ja, da kan du takke deg selv!!"

En annen jeg kjente, der brukte familie enorme summer - og dyrebar siste tid! - på en telefonhealer fra Danmark. Det er helt forferdelig å tenke på.

Gammel 10-06-09, 14:35   #134
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Me kjøper feittsyrer og multivitaminer på helsekost. Eg vart overtalt til å kjøpe Animal Parade probiotika med lovnad om eit betre immunforsvar på minsten i heimen, men ingen nemneverdig effekt. Klart, han kunne vore enda meir sjuk utan, men eg ser ikkje heilt korleis det skulle vore mulig.

Me hadde ein lege her som sende pasientar med forhøga blodsukker, men ikkje stadfesta diabetes 2, på helsekosten for å kjøpe tilskot av kanel. Han hadde stor tru på at det skulle balansere blodsukkeret. Han sende også pasientar med tendens til tilbakevendande uvi for å kjøpe tranbærkapslar/juice. Han hadde intet sugerøyr i den lokale helsekostsjappa.

Gammel 10-06-09, 15:18   #135
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Og rett fra planten skal man faktisk være ganske forsiktig med det. Min mor som er botaniker sier at veldig mange reagerer på aloe vera, hun er ganske sjokkert over at det brukes så mye, spesielt til små barn.

Akkurat Aloe Vera selges det vel ca fem ganger så mye av som det produseres av også ...

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 15:18   #136
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og, det verste: Folk blir SURE. Skikkelig, skikkelig sure, når man takker nei. "Åjaså, VIL du ikke blir frisk, eller?! Ja, da kan du takke deg selv!!"

Dette sier mannen min som er atopiker også, at folk på fest og i arbeidssammenheng kommer med råd som de har hørt litt om eller fra innfallsmetoden sier hva han bør gjøre. Og blir sure når han sier at han ikke er interessert. Hvor pokker får folk nerven til å mene at de skal pålegge andre dyre og tidskrevende behandlinger når de selv ikke har giddet å bruke 3 minutter på å sjekke om det er noe som helst hold i det?

En annen jeg kjente, der brukte familie enorme summer - og dyrebar siste tid! - på en telefonhealer fra Danmark. Det er helt forferdelig å tenke på.

Velkjent for meg det der. Mange kreftpasienter som gjør dette, eller blir pådyttet av pårørende. Og det gjør at jeg har en annen vinkling enn mange som anser alternativmedisin til å være harmløst.

Gammel 10-06-09, 15:22   #137
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns også enkelte er veldig kjappe til å anbefale alternativgreier, lenge før man er i nærheten av å være desperat og "prøve alt". Da jeg snakket med en kollega om at jeg holdt på med noen undersøkelser på sykehuset, sa hun at "jeg burde prøve osteopat, **** hadde *noe helt annet enn meg* og hadde SÅ gode resultater med det. So what, liksom?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 15:23   #138
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Det fenomenet der er fascinerende. For ikke å snakke om at de skal insistere til man svare veldig avvisende, og så bli dritfornærma når man erklærer at man ikke tror på denslags.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 15:25   #139
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Her kan man lese om hennes erfaring med Balder-klinikken også.

Det finnes altså så mange alternativutøvere som ikke har skrupler med å tilby dyre behandlinger som de har "personlig erfaring" med istedet for dokumentasjon at det er helt forskrekkelig altså. Folk elsker å si "ja, det finnes enkelte useriøse alternativmedisinere" men det er ikke bare enkelte, sjeldne tilfeller. Det er mange som er sånn, og de lover ut ting det ikke er noen mulighet for at de kan holde. Fysj.

Gammel 10-06-09, 15:48   #140
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøper endel mat fra helsekostbutikkene.
Solkremer til barna, Lavera og Dr. Hauscka produkter. A-vitamin kremen.
Eskimo 3 (helt ren Omega 3) til barna. Endel teer.
Bruker selv Aqai Max (kraftig antioksidant) i tillegg til Omega 3.
En gang i blant utrensning/detox. Innimellom probiotika/bio dophilus bakterier.

Men er nøye med hvilken helsekostbutikk jeg går til, mange av de ansatte kan for lite. Det er også viktig å opplyse om graviditet og amming, om man skal ta et kosttilskudd eller naturmedisin.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.