Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-09, 08:25   #41
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?

Trodde cellulitter og appelsinhud var det samme jeg? Og at det var det jeg hadde med min ruglehud på rumpa og lårene. Og at det var lite å gjøre med det...?

Gammel 31-05-09, 09:19   #42
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror cellulitter er det samme som appelsinhud ja. Ikke nupper, men "innsøkk" i huden - som minner litt om skallet til en appelsin.

Jeg tror også at cellulitt er i hovedsak genetisk betinget. Jeg veier mer enn at jeg kan definere meg som slank - og jeg har ikke noe heller.

Gammel 31-05-09, 10:16   #43
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jassågitt, du tar den?

Måtte bare.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg tror cellulitter er det samme som appelsinhud ja. Ikke nupper, men "innsøkk" i huden - som minner litt om skallet til en appelsin.

Jeg tror også at cellulitt er i hovedsak genetisk betinget. Jeg veier mer enn at jeg kan definere meg som slank - og jeg har ikke noe heller.

Enig. Men jeg tror at de for de som har litt appelsinhud, så kan det hjelpe å gå ned i vekt også.
Kanskje har det noe med hvordan huden er også ? Jeg gikk opp over 20 kilo under hver graviditet, men det eneste jeg har av strekkmerker er to små på magen og har lite appelsinhud. Så kanskje det hjelper med elastisk hud også ?

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 10:51   #44
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smoothie, her.

Enig. Men jeg tror at de for de som har litt appelsinhud, så kan det hjelpe å gå ned i vekt også.
Kanskje har det noe med hvordan huden er også ? Jeg gikk opp over 20 kilo under hver graviditet, men det eneste jeg har av strekkmerker er to små på magen og har lite appelsinhud. Så kanskje det hjelper med elastisk hud også ?

Jeg kjenner at jeg nesten presterer å bli litt snurt over antydninger om at det bare er å slanke seg litt, faktisk. Dette i stor grad være genetisk betinget. At jeg har cellulitter , med en BMI på 20,6, er nå så sin sak - jeg kunne sikktert vært litt strammere. Jeg hadde imidlertid også cellulitter da jeg var 19 år, veide 45 kg og hadde en BMI på 17,5. Da var det ikke mye å slanke bort, altså. (For øvrig har jeg null strekkmerker etter to svangerskap, så det er ingen sammenheng hos meg.)

Gammel 31-05-09, 11:49   #45
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg kjenner at jeg nesten presterer å bli litt snurt over antydninger om at det bare er å slanke seg litt, faktisk. Dette i stor grad være genetisk betinget. At jeg har cellulitter , med en BMI på 20,6, er nå så sin sak - jeg kunne sikktert vært litt strammere. Jeg hadde imidlertid også cellulitter da jeg var 19 år, veide 45 kg og hadde en BMI på 17,5. Da var det ikke mye å slanke bort, altså. (For øvrig har jeg null strekkmerker etter to svangerskap, så det er ingen sammenheng hos meg.)

Enig. Jår under kategorien tynn og kunne ikke slanket meg uten at jeg ble helt skrapa. Men cellulitter har jeg klart å få allikevel Har heller ingen strekkmerker.

Gammel 31-05-09, 12:51   #46
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Enig. Jår under kategorien tynn og kunne ikke slanket meg uten at jeg ble helt skrapa. Men cellulitter har jeg klart å få allikevel Har heller ingen strekkmerker.

Var ikke meningen å såre eller fornærme noen altså !

Jeg sier bare at jeg merker at jeg får mindre appelsinhud av å slanke meg, og hører at noen andre sier det også. Mens dere opplever noe annet. Det er vel helt induviduelt da, som så mye her i livet.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 12:57   #47
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg tror heller ikke at slanking har noe for seg. Man må heller skylde på gener.

Jeg fikk ett strekkmerke ved siste graviditet og har strekkmerker både på hofter og pupper etter tenårene - så jeg tror ikke det er noen link der iallefall.

Forøvrig synes jeg ikke det er så ille med cellulitter jeg - noen har jo skikkelig heftige greier (som vises gjennom tights, liksom), men de aller fleste har jo cellulitter som man bryr seg mest om selv. Mannen min mener selv at han aldri har sett cellulitter - ikke hos kjærester, ikke på stranda eller i basseng - så det er tydeligvis ikke noe alle ser og tenker på. Mannen er detaljfokusert, til og med!

Gammel 31-05-09, 18:54   #48
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

BMI sier ingenting om fettfordeling, men cellulitter kommer jo at det er "hull" i noe greier bak på bena, og det er fettet som blir fordelt merkelig pga dette. Har man ikke noe fett, så vil jo heller ikke bulkene være der. Mine blir redusert av mindre vekt, men ikke borte.
Men man kan heller ikke kan punktslanke seg. Jeg kan heller ikke se for meg hvor tynne beina mine måtte ha vært for å bli cellulittfrie. De hadde garantert sett rarere ut så tynne, enn med cellulitter.. Knokler liksom....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 09:30   #49
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

De hadde garantert sett rarere ut så tynne, enn med cellulitter.. Knokler liksom....

Heller cellulitter enn deltidsjobb på knokkel-forelesninger på et anatomisk institutt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.