Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kule t-skjorter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-09, 12:55   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kule t-skjorter?

Jeg har helt forelsket meg i t-skjorter herfra:

http://topatoco.com/hey/

men har lyst til å handler mer.

Andre som vet om nettbutikker med kule t-skjorter?

Jeg kunne tenke meg noe med motiver i denne retningen, kanskje?
http://www.allposters.com/-st/Retro-...rs_c20017_.htm

Eller med en morsom, sarkastisk tekst som kanskje ikke alle skjønner. Eller med referanser ikke alle skjønner.

Tips?

Gammel 28-05-09, 13:23   #2
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kule t-skjorter?

Jeg liker også topatoco, og har på meg time traveler t-shirten min just nu.

Jeg har dessverre ingen tips til deg, men er også på jakt etter flere nettbutikker med kule t-skjorter. Gjerne til menn også.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 13:31   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Unnskyld lite konstruktivt innlegg, men:

I-cannot-breathe!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 13:50   #4
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Du kan jo prøve http://www.threadless.com/ eller http://www.80stees.com/
Jeg har brukt begge og er veldig fornøyd både med pris og kvallitet.

Gammel 28-05-09, 14:09   #5
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Ååååhhhh, se hva jeg fant på en av sidene Bada-bing linket til ...

Gammel 28-05-09, 17:06   #6
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det tar jo noen dager å gå gjennom alt her, da... http://www.cafepress.com/

Gammel 28-05-09, 17:15   #7
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har denne (ikke meg på bildet ):

Større bilde av motivet:

... og link til nettsiden:

http://www.davidandgoliathco.com/index.html

De er mer søte og naivistiske enn skarpe og satiriske, da. Mange fine til barn, i hvert fall.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 17:28   #8
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Her er det mange kjempekule t-skjorter

Gammel 28-05-09, 17:48   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje ikke superkul og morsom, men støtter en god sak.
Finnes både for mannfolk og damer.

http://www.beltespenner.com/oscommer...nyb-c-136.html

Line Victoria fra Frokist-Quiz luftet en idé for Regine som gikk ut på å selge en t-shirt hvor inntektene skulle gå til Regine sitt støttefond. Igår kveld kontaktet Line Victoria daglig leder i Beltespenner.com Thomas Adams for å høre om vi kunne tenke oss å hjelpe til. Vi svingte oss rundt, jobbet gjennom natten og nå 24 timer senere er kleskolleksjonen ferdig og mulig å kjøpe her hos oss i Beltespenner.com. Kolleksjonen er designet av Regine og hennes venninne Anne Marthe. (Dette er en non-profitt kampanje, hele overskuddet går til Regines støttefond)

Denne kolleksjonen er laget for å hjelpe Regine Stokke med å få livet tilbake. Får hun behandling i utlandet vil dette koste. Det er blitt opprettet en støttekonto i hennes navn, kjøper du et plagg fra denne kolleksjonen går pengene til støttekontoen. Uansett hva som måtte skje, vil pengene gå til en god sak. Blir ikke innholdet i kontoen brukt på Regines behandling, vil alt gå til forskning på ungdom med MDS, og til bedre forhold på sykehus for kreftsyke ungdom og voksne.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 09:43   #10
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Dersom du er filmnerd: http://www.lastexittonowhere.com/

Jeg har så lyst på en 4-5 av de skjortene der at det gjør vondt!

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 12:23   #11
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

http://www.lastexittonowhere.com/

De var fine! Men jeg vil ha en jakke med denne logoen på ryggen, og navnet mitt på brystlommen:

Ellers liker jeg flere av t-skjortene fra The Onion og fra Wear Science.

Ben "department of works" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 12:36   #12
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, jeg bare MÅ ha denne:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 12:41   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes det en webshop som selger alle t-skjortene Dick Casablancas hadde på seg i "Veronica Mars", tro? I episoden jeg så i går var det en knall grønn en, med "Trust Me, I'm Rich". (Den aller beste var nok "I've Got Candy".)

Gammel 29-05-09, 13:09   #14
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

De var fine! Men jeg vil ha en jakke med denne logoen på ryggen, og navnet mitt på brystlommen:

Ellers liker jeg flere av t-skjortene fra The Onion og fra Wear Science.

Ben "department of works" Murphy

Jaaaa! Fant du en t-skjorte med det motivet sa du??

Gammel 29-05-09, 14:05   #15
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har helt forelsket meg i t-skjorter herfra:

http://topatoco.com/hey/

men har lyst til å handler mer.

Er det bare jeg som "hører" tekstene på t-skjortene i Tracy Morgans stemme. "Yuuuu-klid on de blok"

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Unnskyld lite konstruktivt innlegg, men:

I-cannot-breathe!

Kanon!

Gammel 29-05-09, 14:11   #16
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpte nettopp noen t-skjorter fra 6dollarshirts til mannen, synes de har en del kule.

Gammel 29-05-09, 19:28   #17
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Standard

Fant svar på eget spørsmål. Himmelen for alle film-geeks:
http://www.lastexittonowhere.com/shop/
...jeg hater den idiotiske tollgrensa!

Gammel 29-05-09, 23:51   #18
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

<peker litt oppover i tråden>
Synd de akkurat vipper over tollgrensen ja.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 00:08   #19
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

<peker litt oppover i tråden>
Synd de akkurat vipper over tollgrensen ja.

Lastexittonowhere er akkurat under 200-lappen, men det blir jo ryktelig upraktisk å kjøpe en og en..

Gammel 02-06-09, 23:44   #20
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk lyst på denne, jeg:

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.