Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Star Wars-kake - holy Moses!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-09, 22:10   #1
Left
Passiv

Standard

Star Wars-kake - holy Moses!

Skulle jo ikke tro at det går an å spise den der!
Ikke denne heller:

Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 22:12   #2
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Star Wars kake - holy Moses!

Oj, så fine!

De slo min Star Wars kake ja...

Gammel 27-05-09, 00:10   #3
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal forhåpentligvis overraske skolegutten min med Star Wars-kake til 7 års-dagen hans.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 00:18   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Skulle jo ikke tro at det går an å spise den der!

Det gjør det trolig ikke heller; bildet er fra en plakat som ble laget i forbindelse med ettårsdagen for den første Star Wars-filmen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 08:42   #5
Left
Passiv

Standard

Jeg er ganske så sikker på at det går an å lage en kopi om man er litt hendt med slikt. Jeg har sett kaker med blomster på f.eks, som var laget av noe sukkergreier, og som så veldig naturlige ut. Og bamser, slott og hva_har_du, så joda, det kan godt hende den kaken der kan spises.

Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 08:48   #6
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pøh det der er da vel ingen sak å slenge sammen?

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 08:50   #7
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går nok an, men min erfaring er at blå kake sjelden blir spist. Jeg har prøvd det et par ganger, og gjestene skjærer alltid omhyggelig rundt det blå, og spiser det andre først.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.