|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() OlabukseproblemJeg har gått ned noen kilo og kjøt meg noen nye olabukser. Men plutselig har jeg fått et problem jeg aldri har vært borte i før; buksene siger så jeg får 'sig' mellom beina- altså at skrittet på buksa siger nedover etter at jeg har hartt den på meg litt. Størrelsen er i utgangspunktet riktig og buksa sitter pent - før den siger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: OlabukseproblemJeg har samme problem, og har ikke noen annen løsning enn belte. Men holder øye med tråden for å se om noen andre har det, for beltet lager en fin bilring over buksekanten.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: OlabukseproblemBelte er jeg avhengig av, ellers sliter jeg virkelig, og føler meg som en sagger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hertuginne
|
![]() Sv: OlabukseproblemEnkelte bukser siger på meg, mens andre ikke gjør det. De som siger kan sitte så fint som bare det når jeg prøver, men så begynner de å sige litt etter litt. Jeg tipper det er at passformen ikke er helt ideell.
![]() |
#8 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: OlabukseproblemMener du at de blir slappe eller at de blir dratt ned på en måte? Blir de slappe er det for dårlig kvalitet på stoffet. Blir de dratt ned er kanskje buksen trangere i lårene enn i livet? Det problemet har ofte jeg i åletrange bukser, og det er forferdelig irriterende. Jeg kommer ikke på noe annen løsning enn fettsuging av lårene for mitt vedkommende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Etylbarbital
![]() Sv: OlabukseproblemJeg har bare hatt det problemet med hipsterbukser som jeg brukte under graviditeter (jeg bruker ikke slike bukser til vanlig). Jeg har tenkt at det skyldtes at det ble en konisk form og at buksen ikke hadde annet valg enn å sagge sånn etter hvert?
![]() |
#10 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: OlabukseproblemJeg må ha belter. Behøvde ikke det før jeg heller. Jeg hater saggete bukser og fare for rørleggersprekk når jeg bøyer meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
![]() ![]() |
![]() Sv: OlabukseproblemHvis jeg har feil passform på mine bukser så siger de på meg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ferdiglada
![]() Sv: OlabukseproblemEg har samme problemet. Det einaste som hjelpe er å kjøpe bukser som er lavere på livet og å gå ned i størrelse. I tillegg er jo belter bankers. Men det er jo ikkje beltehemper på slike tightsbukser!
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: OlabukseproblemJeg lurer på om det er den høy-i-livet-problematikken jeg treffer på ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ferdiglada
![]() Sv: OlabukseproblemKor kjøpe du buksene dine forresten? Har du prøvd Onlybukser?
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Olabukseproblem
Jeg må bruke belte på Onlybukser også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdiglada
![]() Sv: OlabukseproblemVera Moda har Only. Lee har ikkje eg passa i, men du kan jo gjere det fordi om. :rabla: Eg kjem stadig tilbake til Only. Mange fine i alle kategoriar og prisklasser. Eg måtte berre venne meg til tanken på at eg er tynn nok til Only.
![]() |
![]() |
#18 |
Quiet, please
|
![]() Sv: OlabukseproblemHøres kjent ut. Har ikke noe annet råd enn belte, eller å tråle jeans-markedet etter Den Perfekte Buksa.
![]() |
#19 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: OlabukseproblemAh. :lyspære: Har høyt liv noe med det å gjøre ja. Når jeg tenker etter har de buksene det gjelder for meg alle høyt liv. Er det fordi de buksene sitter løsere i linningen enn de som henger på hoften? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: OlabukseproblemBukser med høyt liv.
Det er sikkert det som er årsken. Det opplever ofte de som er litt pærete, sånn som meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|