Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Olabukseproblem

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-09, 16:45   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Olabukseproblem

Jeg har gått ned noen kilo og kjøt meg noen nye olabukser. Men plutselig har jeg fått et problem jeg aldri har vært borte i før; buksene siger så jeg får 'sig' mellom beina- altså at skrittet på buksa siger nedover etter at jeg har hartt den på meg litt. Størrelsen er i utgangspunktet riktig og buksa sitter pent - før den siger.

Hva er galt? ?? Jeg er ingen stor beltebruker forøvrig...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 16:47   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Olabukseproblem

Jeg har samme problem, og har ikke noen annen løsning enn belte. Men holder øye med tråden for å se om noen andre har det, for beltet lager en fin bilring over buksekanten.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 16:49   #3
Frost

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Belte er jeg avhengig av, ellers sliter jeg virkelig, og føler meg som en sagger.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 16:51   #4
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvorfor i all verden hadde jeg ikke dette problemet før?
Må jeg ut og kjøpe meg belte da, kanskje...

Gammel 21-05-09, 16:53   #5
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bukseseler?

Gammel 21-05-09, 17:00   #6
m^2

m^2 sin avatar

Standard

men det er jo ikke i livet det siger, og når jeg tenker meg om har jeg brukt belte på den ene buksa uten at det løste problemet.

Gammel 21-05-09, 17:04   #7
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enkelte bukser siger på meg, mens andre ikke gjør det. De som siger kan sitte så fint som bare det når jeg prøver, men så begynner de å sige litt etter litt. Jeg tipper det er at passformen ikke er helt ideell. Belte hjelper så mye om buksen har bestemt seg for at den skal sige.

Gammel 21-05-09, 22:14   #8
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Mener du at de blir slappe eller at de blir dratt ned på en måte? Blir de slappe er det for dårlig kvalitet på stoffet. Blir de dratt ned er kanskje buksen trangere i lårene enn i livet? Det problemet har ofte jeg i åletrange bukser, og det er forferdelig irriterende. Jeg kommer ikke på noe annen løsning enn fettsuging av lårene for mitt vedkommende.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 22:16   #9
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare hatt det problemet med hipsterbukser som jeg brukte under graviditeter (jeg bruker ikke slike bukser til vanlig). Jeg har tenkt at det skyldtes at det ble en konisk form og at buksen ikke hadde annet valg enn å sagge sånn etter hvert?

Gammel 21-05-09, 22:18   #10
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må ha belter. Behøvde ikke det før jeg heller. Jeg hater saggete bukser og fare for rørleggersprekk når jeg bøyer meg.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 22:37   #11
Trollet
Aktiv

Trollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Hvis jeg har feil passform på mine bukser så siger de på meg også.
Hvis de er litt for høye i livet (selv om de ser passe ut når jeg tar de på) så siger de etter en liten stund. Og ingen ting hjelper annet enn å gå over til bukser som er lavere i livet.

(Jeg syns det er veldig vanskelig å finne bukser som sitter bra på meg, jeg har for tynne lår og har ikke rumpe, men er ikke veldig tynn rundt livet. Så det er vanskelig å finne bukser som sitter fint, gitt.)

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 22:52   #12
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har samme problemet. Det einaste som hjelpe er å kjøpe bukser som er lavere på livet og å gå ned i størrelse. I tillegg er jo belter bankers. Men det er jo ikkje beltehemper på slike tightsbukser!

:bidrar:

Gammel 21-05-09, 22:53   #13
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Jeg lurer på om det er den høy-i-livet-problematikken jeg treffer på ja
For de er ikke trange i lårene.

Det blir litt pest eller kolera tror jeg, for jeg får helt sånn :ærk: av lavt liv og magen og hofta aaaaakurat over liksom.

Gammel 21-05-09, 22:55   #14
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kor kjøpe du buksene dine forresten? Har du prøvd Onlybukser?

Gammel 21-05-09, 22:56   #15
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Levis? Lee. Kappahl-og-sånt?
Jeg har fått helt annen fasong enn jeg er vant til og ingenting av det jeg mener bør passe passer lengre
Hvor har de only-bukser?

Gammel 21-05-09, 23:00   #16
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Levis? Lee. Kappahl-og-sånt?
Jeg har fått helt annen fasong enn jeg er vant til og ingenting av det jeg mener bør passe passer lengre
Hvor har de only-bukser?

Jeg må bruke belte på Onlybukser også.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 23:00   #17
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Vera Moda har Only. Lee har ikkje eg passa i, men du kan jo gjere det fordi om. :rabla: Eg kjem stadig tilbake til Only. Mange fine i alle kategoriar og prisklasser. Eg måtte berre venne meg til tanken på at eg er tynn nok til Only.

Gammel 21-05-09, 23:08   #18
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Høres kjent ut. Har ikke noe annet råd enn belte, eller å tråle jeans-markedet etter Den Perfekte Buksa.

Gammel 21-05-09, 23:13   #19
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Ah. :lyspære: Har høyt liv noe med det å gjøre ja. Når jeg tenker etter har de buksene det gjelder for meg alle høyt liv. Er det fordi de buksene sitter løsere i linningen enn de som henger på hoften?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 23:16   #20
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Bukser med høyt liv.
(eller belte)

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Blir de dratt ned er kanskje buksen trangere i lårene enn i livet?

Det er sikkert det som er årsken. Det opplever ofte de som er litt pærete, sånn som meg.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.