|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Temafester - teit eller kult?Jeg har så lyst til å arrangere en temafest en gang for sommeren. Har tenkt litt på 80-tallsfest, men det er jo masse annet man kan finne på også. Det er ingen spesiell anledning, men ungene begynner å bli såpass store nå at de sikkert kan overnatte en natt hos svigers og så kan vi ha fest hjemme her.
|
|
|
#3 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Temafester - teit eller kult?Utdyp gjerne - hva slags temaer er kult?
|
|
|
#4 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Temafester - teit eller kult?Jeg må innrømme at jeg stønner litt av temafester, og egentlig synes det er ganske teit. Foretrekker helt vanlige fester :kjedelig: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Temafester - teit eller kult?Jeg har aldri vært på en temafest og kommer ikke til å gå på en heller. Råharry.
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Temafester - teit eller kult?Jeg kjener jeg leter etter unnsyldninger til å si nei nå det er snakk om temafester. Men egentlig er jo det bare dumt. Øl smaker like godt sammen med venner om man må ha på seg ball-genser eller en cowboyhatt.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Temafester - teit eller kult?Jeg får også litt spader av å måtte kle meg ut for å gå på fest. :urk: |
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Temafester - teit eller kult?Don´t like it. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Temafester - teit eller kult?Det kommer an på tema for festen og deltakere på denne. Det kan bli bra, men ikke alle tema er like lett å finne et godt kostyme til og da blir det ikke like moro. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ctrl+z
|
Sv: Temafester - teit eller kult?
Enig. Kanskje mest fordi det hos enkelte går så prestisje i å ta temaet helt ut og da føler jeg meg bare utenfor og teit.
|
|
|
#11 |
|
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Temafester - teit eller kult?Jeg syntes det er gøy, men jeg blir litt stresset dersom det er et tema hvor det er vanskelig å finne kostyme til. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Temafester - teit eller kult?Jeg kommer ikke til å komme på en eneste temafest kjenner jeg. Med mindre temaet er noe jeg kan finne på å like å kle meg i da. :egosentrert: |
|
|
|
#13 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Temafester - teit eller kult?Jeg har aldri blitt invitert på et temaparty. Jeg hadde blitt rørende engasjert.
|
|
|
#14 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Temafester - teit eller kult?Jeg elsker å kle meg ut, så temafest hadde sikkert vært midt i blinken for meg. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Temafester - teit eller kult?Obelix - den siste der skulle jeg klart. Jenter på ti kler seg jo gjerne som voksne damer nå. |
|
|
|
#16 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Temafester - teit eller kult?
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Sv: Temafester - teit eller kult?Når jeg tenker etter har jeg ikke helt sansen for temafester, nei. Men jeg har vært borti et par som ble gjort med hell. På videregående ble jeg invitert på en fest hvor man fikk beskjed om kle seg ut som noe, og møte sin partner ett eller annet sted i byen før man gikk på festen sammen. F.eks. måtte Supergirl møte Superman i heisen til Plaza, jappedama måtte møte jappemannen på Stravinski osv. Og man visste ikke hvem man ble paret opp med.
|
|
|
#18 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Temafester - teit eller kult?Å måtte kle seg ut for å delta i selskapeligheter er omtrent like horribelt som selskapsleker. Men jeg kan forsåvidt se appealen om man er litt mindre stuck-up enn meg, så jeg holder meg bare hjemme fra denslags. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Temafester - teit eller kult?Jeg har bare vært på en, og det var Hore&Hallik-party. Jeg syns det var supergøy, og håper at noen kan be meg på temafest igjen snart.
|
|
|
#20 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Temafester - teit eller kult?Nei takk. Det er ille nok å finne noe "normalt" å kle på seg før en fest.
|
![]() |
|
|