|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Billig (og kul!) softshelljakke eller annen vårjakke, til dameHvor finner jeg det? Den MÅ se kul ut altså! Den må være litt innsvinget, for jeg ser fort sekkete ut i sånne jakker. Hvilke merker er billige og gode? Legg gjerne ved bilde. Det blir første gang jeg kjøper en sånn type jakke, så jeg har ikke snøring.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Billig (og kul!) softshelljakke eller annen vårjakke, til dameSportmann har noen da:
![]() |
#3 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billig (og kul!) softshelljakke eller annen vårjakke, til dameStormberg (XXL) f.eks?
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Billig (og kul!) softshelljakke eller annen vårjakke, til dameSoftshell, Gremli *tsk-tsk* Å finne en skikkelig KUL softshell er vel nesten umulig - eller hurr? Forøvrig så har de lilla softshelljakke på tilbud på stormberg. Den synes jeg virker ganske kurrant...Ja, for softshell å være, that is...
![]() |
#5 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billig (og kul!) softshelljakke eller annen vårjakke, til dameEr softshell ukult, Bauche?
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Billig (og kul!) softshelljakke eller annen vårjakke, til dame
Denne har jeg, og den er faktisk fin på!
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Billig (og kul!) softshelljakke eller annen vårjakke, til dame
tja, überkult vil jeg vel ikke definere den som altså. Forøvrig ser jeg jo at den er praktisk - og det er da noe det også. Gubben har forøvrig en softshell fra helly Hansen som jeg synes er på grensa til litt kul (Men hva som er kult på menn og kvinner er to forskjellige ting da).
![]() |
#8 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billig (og kul!) softshelljakke eller annen vårjakke, til dameJeg har denne:
![]() |
#10 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Billig (og kul!) softshelljakke eller annen vårjakke, til dameDæsken... tror den ene modellen i bildene er ei jeg gikk på barneskolen sammen med... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
I mål
|
![]() Sv: Billig (og kul!) softshelljakke eller annen vårjakke, til dameJeg har en brun fra Bergans og den er, om ikke kul, så liker jeg den godt og føler meg fin i den til sitt bruk. Men den er nok ikke av de billigste. Jeg tror Stormberg er et godt alternativ så lenge du får tak i jentemodellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Billig (og kul!) softshelljakke eller annen vårjakke, til dameJeg tror Bauche synes det ikke er helt meg å gå i noe som er kjøpt i en sportsbutikk.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Billig (og kul!) softshelljakke eller annen vårjakke, til dameBra du fant en jakke du likte
![]() |
#14 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Billig (og kul!) softshelljakke eller annen vårjakke, til dameBauche kjenner sin Gremli.
![]() |
![]() |
![]() |
|
|