Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Shamus barnetøy

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-09, 17:37   #781
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Så fine gensere og vesker.
Det er så kult med de fargene om stoffene du bruker. Ønsker meg mye av kreativiteten og sykunnskapene din til bursdag, tror du det er mulig???

Takk for ros Camomilla!
Det er bare å begynne å tenke og drømme om klær og vesker døgnet rundt, så komemr det helt av seg selv. Man finner inspirasjon over absolutt alt. Jeg fant masse i byen i dag ved å se på folk som gikk forbi, utrolig inspirerende. Rett hjem til tegneblokka!

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Den dagen eg har penger til overs så kjem dei til å gå rett til veske innkjøp frå deg. Vil ha ei Shamu veske !

Så fint sagt da! jeg blir så glad når folk sier sånn jeg!

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg har også lyst på en veske. De er knallfine!

Så moro!
Veldig veldig gøy når veskne mine blir satt pris på!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 18-04-09, 21:25   #782
tess1
Aktiv

Medlem siden: Oct 2008
tess1 er litt kultess1 er litt kul
Standard

Kjempefine kjoler og vesker. Fargene er sånn vann-i-munnen-farger.

tess1 er ikke aktiv  
Gammel 19-04-09, 00:50   #783
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Du er et unikum!

Gammel 21-04-09, 23:22   #784
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

"Ode to my sweetie"
Masse masse mer tekst og bilder i BLOGGEN min.
Blir fryktelig glad for kommentarer.. og ja, jeg har laget dem begge selv,både kjolen og henne inni.

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 22-04-09, 12:21   #785
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flott både kjole og spesielt jenta! Gjort en god jobb der, ja!! Skulle ønske jeg kunne sette meg ned og gjøre ferdig noen av mine syprosjekter, altså. Blir jo überinspirert av å se hva du tryller frem!!

Gammel 22-04-09, 13:00   #786
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å kjære! Så flott. Og så MYE.

Og du har begynt å jobbe fullt??

Når kveldene kommer, vil jeg bare legge meg ned og dø. Eventuelt legge meg ned med en øl og se på TV-serier.

Gammel 22-04-09, 23:01   #787
tess1
Aktiv

Standard

Nydelig begge to.

tess1 er ikke aktiv  
Gammel 22-04-09, 23:24   #788
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Nydelig kjole og utrolig vakker jente! (bur henne inne først som sist!)

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 10:11   #789
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Her er actionbilder fra Redesign HOW TO redesigntråden min for ett par dager siden.
Buksa passer supergodt, herlig passform for en veldig aktiv 4 åring.

Flere bilder i bloggen.

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 15:49   #790
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Åh.

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 17:22   #791
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Så lurt... Takk for tips! Fikk lyst til å prøve med det samme. Gutten min har vokst ut av de fleste buksene sine i løpet av vinteren og trenger nye og dette var jo bare genialt!
Bare å lete fram storesøsters utvokste bukser da.

Men en ting... Når man skal f.eks. lappe knær, eller sy fast noe på trange steder, hvordan gjør du det?? Klarte ikke sy fast lapper på knærne på buksa til gutten min for jeg kom ikke til.

Prilla er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 18:39   #792
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Prilla, her.

Så lurt... Takk for tips! Fikk lyst til å prøve med det samme. Gutten min har vokst ut av de fleste buksene sine i løpet av vinteren og trenger nye og dette var jo bare genialt!
Bare å lete fram storesøsters utvokste bukser da.

Men en ting... Når man skal f.eks. lappe knær, eller sy fast noe på trange steder, hvordan gjør du det?? Klarte ikke sy fast lapper på knærne på buksa til gutten min for jeg kom ikke til.

Jeg tror ikke jeg hadde fått det til på knærne heller, uten å sprette opp sidesømmen... og det gidder ikke jeg.. hehe..

Stjerneapplikasjonen har jeg applikert på låret, og det gikk bra. Man må knote litt og vri og trikse, men det går bra.

Kjekt at du le inspirert! Det er jo helt genialt! Jeg syns jaffal buksa ble finere etter triksing og redesign, enn den var før.
Da er det jo ekstra gøy å slippe å kaste gamle bukser som faktisk kan få ett nytt og bedre liv.

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 23:29   #793
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

"Tante Molla og Katten Henrik"

Kjole størrelse 34 i glade farger!
Jeg har lagt inn masse detalj bilder samt detaljert info om det skulle være av interesse, på bloggen min.

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 23:44   #794
tess1
Aktiv

Standard

Nydelig som alltid.
Og det med buksene var jo veldig smart... Kanskje jeg kan klare det også etterhvert....

tess1 er ikke aktiv  
Gammel 26-04-09, 23:50   #795
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Klart du kan!!! Alle kan, lett som en plett er det!

Takk for ros tess1!

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 28-04-09, 22:13   #796
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

"Favvofanten"

Materiale:
- 1 langermet avlagt body str 86
- 1 kortermet avlagt body str 86
- 1 avlagt kjole str 86
- 1 vintage knapp fra knappeskrinet str liten
- brun og orange tråd

Resultat:
- Myk deilig favorittkjole i str 98.

Detaljert fremgangsmåte på hvordan jeg gjorde denne, kan dere se i bloggen min.

Sist redigert av Shamu : 28-04-09 kl 22:31.
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 28-04-09, 22:25   #797
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

"Tante Molla og Katten Henrik"

Kjole størrelse 34 i glade farger!
Jeg har lagt inn masse detalj bilder samt detaljert info om det skulle være av interesse, på bloggen min.

Den var helt fantastisk. Tror aldri jeg har forelsket meg sånn i en kjole før! Nydelig.

Krem er ikke aktiv  
Gammel 28-04-09, 22:32   #798
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Den var helt fantastisk. Tror aldri jeg har forelsket meg sånn i en kjole før! Nydelig.

Tuusen takk! Det var ord å bli glad av!

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 28-04-09, 23:53   #799
tess1
Aktiv

Standard

Både jenta og kjolen er helt nydelig!

tess1 er ikke aktiv  
Gammel 29-04-09, 00:13   #800
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Tusen takk tess1!

Shamu er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.