|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Hjelp! Pot roast når vi ikke er hjemmeJeg tenkte å lage en pot roast i dag, men været er så fint at jeg ikke vil være inne å passe på den. Jeg har en svinesteik med bein på ca 2,4 kg, er det noe jeg kan gjøre så det er trygt å gå fra den? Tenker å brune den først, også stappe den i en jerngryte med lokk, grønnsaker og buljong i ovnen etterpå.
![]() |
#4 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hjelp! Pot roast når vi ikke er hjemmeLangtidssteking er jo superdupert. Jeg ville satt ovnen på 100-130 grader og dratt ut på langtur, men det har du forhåpentligvis allerede gjort!
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hjelp! Pot roast når vi ikke er hjemmeNei, jeg turte ikke. Men jeg har brunet den nå, og den står i ovnen med portvin, buljong, hvitløk, sjalottløk, gulrøtter og fenikkel. Så blir det middag i morgen i stedet.
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hjelp! Pot roast når vi ikke er hjemme
Tar du med rundstykker?
![]() |
#13 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hjelp! Pot roast når vi ikke er hjemmeSelvfølgelig!
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hjelp! Pot roast når vi ikke er hjemme
Jeg har bare slumpet, men har målene:
![]() |
#15 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Pot roast når vi ikke er hjemmeHar du leirgryte vil jeg anbefale å bruke den neste gang du skal på tur. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|