Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Lost 2009

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-09, 20:51   #61
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lost 2009

Ser at Lost ikke tar helt av hos folk her inne lenger, er folk blitt lei eller?
Jeg er like hekta ennå, og synes hver episode bare blir mer og mer spennende og intens! Gleder meg til episode 10!

Gammel 23-03-09, 20:54   #62
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Er nr 9 kommet?????? Hva skjedde i den???

Gammel 23-03-09, 20:55   #63
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nr. 9 kom jo ut i forrige uke. Til nedlasting, vel og merke (USA). Du vil vel ikke ha noe røpt? Hehe.

Gammel 23-03-09, 20:57   #64
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ser at Lost ikke tar helt av hos folk her inne lenger, er folk blitt lei eller?

Veldig. (Det skal sies at jeg har sett hver eneste episode som har gått på norsk tv, men jeg mister mer og mer interessen.)

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 20:59   #65
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Man må nok følge veldig med for å beholde interessen, for det skjer såpass mye i hver episode nå at man ramler fort ut om man går glipp av noe, så det skjønner jeg jo veldig godt.

Gammel 23-03-09, 20:59   #66
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg følger med enda, ja. Har enda ikke mistet en eneste episode.

Gammel 23-03-09, 21:07   #67
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Ikke lei, nei! Men dere ligger jo foran meg i denne tråden, så føler meg litt utenfor.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 21:07   #68
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Nr. 9 kom jo ut i forrige uke. Til nedlasting, vel og merke (USA). Du vil vel ikke ha noe røpt? Hehe.

jeg har den på nedlastning nå.

Gammel 23-03-09, 21:14   #69
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Man må nok følge veldig med for å beholde interessen, for det skjer såpass mye i hver episode nå at man ramler fort ut om man går glipp av noe, så det skjønner jeg jo veldig godt.

Men jeg har altså klart å bli lei selv om jeg ikke har gått glipp av noen ting. Denne sesongen er forsåvidt ikke så verst, i den forrige (eller forrige der) var det ekstremt lite fremdrift.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 21:35   #70
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Jeg blir mer og mer hekta denne sesongen. Forrige sesong var sånn helt ok, men nå er jeg skikkelig inn i det igjen

Gammel 23-03-09, 21:53   #71
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Det var lite fremdrift i de tre første sesongene ja, men i sesong 4 og 5 har det vært helt sykt stor fremdrift og flere svar enn spørsmål, omtrent. Jeg blir bare mer og mer hekta.

Gammel 23-03-09, 21:56   #72
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er kjempespennende om dagen. Det skjer jo så vanvittig mye. Absolutt ikke noe å bli lei av nå, nei.

Gammel 23-03-09, 21:59   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Helt enig. Det går ikke an å sammenligne denne og forrige sesong med de tre første. Nå skjer det noe HELE tiden og man har ikke negler igjen etter hver episode.

Gammel 23-03-09, 21:59   #74
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

LEI??? Er du GAL? Det er jo så sykt spennende at jeg ikke klarer å holde ut omtrent. Jeg må holde på på LOST-siter og lese/diskutere der; det er ikke nok med tre-fire fans her inne dessverre. Jeg ble så alene i mitt hysteri lissom.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 22:01   #75
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Folk vet ikke hva de går glipp av. Hilsen med-hysteriker.

Gammel 23-03-09, 23:40   #76
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Lei nei! Beste serien noensinne jo! Jeg hadde nedlastingsproblemer en stund men etter nyinnkjøp av router/modem så går det så det suser, og jeg kan nesten ikke vente til neste episode!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 06:19   #77
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg savnar litt spoilertagging her. Jeg har ikke rukket å se Lost foreløpig i år. Jeg har ikke rukket å se noe på TV, ikke en gang nyhetene. Her pakkes og ordnes det hvert bidig minutt. Men jeg skal se.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 17:10   #78
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er fortsatt LOST-fan, men venter på blurayen av sesong 5...

Gammel 25-03-09, 17:55   #79
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Onsdag! Jeg laster ikke ned, men ser episodene på tvnorge. Heldigvis har vi pvr-dekoder for jeg skal på foreldremøte i dag, og man vet aldri hvor lang tid slikt tar.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 17:57   #80
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg bruker PVR-boksen på alt jeg ser på tv uansett om jeg er hjemme eller ikke, for jeg virkelig haater reklame og elsker å kunne spole over alt, dessuten liker jeg ikke å forholde meg til tv-tider.
Men de fleste serier lastes ned da. Har diverse sitcoms, matprogrammer og dokumentarer på serieopptak.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:15.