|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hey UDa tror jeg kanskje du skal dra kjeppen litt lenger UT av ræva di. Det hjelper.
![]() |
#42 |
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hey U
Enn om man har både buggis og ullvotter - er man velkommen i begge leire? |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes det er stor forskjell på å himle og rofle egentlig. Det jeg mener er bare at her inne skal vi vel ha takhøyde nok til at folk kan få finne på sånne ting uten at andre egentlig trenger å gjøre så mye ut av det.
![]() |
![]() |
#45 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#46 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du er jo bare så skjønn når du blir muggen
![]() |
![]() |
#47 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#48 |
Absolut ateist
|
Nå er det vel du som er den mugne her, slik som du sutrer.
![]() |
#50 |
Fola Blakken
|
Rolle,himle,rofle av det også. Med nisselue.
![]() |
![]() |
#52 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hey UJeg er sikkert veldig kjedelig PK, men hvis man er kjempeopptatt av barnevogner (også utover det funksjonelle), som en del jo er, synes jeg ikke det er så rart at man har lyst til å treffe andre som er opptatt av vogner og se deres vogner. Litt som Amcar-treff, liksom.
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 18-12-06 kl 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hey UJeg synes egentlig det er hysterisk morsomt jeg at noen har buggistreff ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
flisespikker
|
Nei, det gjør jeg ikke akkurat. Bare at jeg skjønner at folk liker å treffe andre som har samme hobby som de selv har. Og spesielt at folk som er opptatt av barnevogner og barnevognstæsj synes det er morsomt å se på andre kule og "stæsjede" vogner.
![]() |
#56 |
Protonterapeut
|
Jeg skjønner også det, eks-vognmafiamedlem som jeg jo tross alt er, men jeg skjønner også de som synes det er morsomt og rart at andre liker det.
![]() |
#57 |
Helt konge
|
Hey! Vi to kan i alle fall henge på/i de samme trådene! Jeg er herved for at Kirsebær kan kreve at det lages tråder etter hennes smak! |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hey UMystisk. Buggistråd laget av en doktormann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
Kan være han er både på fisketur og bærtur på en gang. Kanskje han til og med har med soppkurven og rifla, slik at det kan bli både fisk, bær, sopp og viltkjøtt til julemiddag?
![]() |
#60 |
Helt konge
|
![]() Sv: Hey UDet er noe med innleggene dine Skilpadda, de setter ofte ting i perspektiv! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|