|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Passiv
|
![]() Sv: Er 42 stor størrelse på klær?
Jeg vet at det er jeg som er bitteliten og de som er 42 som er standard i størrelsen. Synes faktisk ikke at str 42 er stort for meg fremstår det som normalt. |
![]() |
![]() |
#42 |
Mamma til to tette
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Sv: Er 42 stor størrelse på klær?Enig! Føler alt skal vaie og flagre og skjule. Så utrolig mye stygt! Ofte ender jeg heller opp med en bukse fra Lindex Generous og en XL t-skjorte, heller. Kjedelig, men likevel. Føler at jeg stigmatiserer meg selv ved å kjøpe stormoteklær som rett og slett gjør meg feitere, snittet er jo helt utrolig døvt. Jeg ønsker heller "vanlig snitt", men i større størrelse. Vel, egentlig ønsker jeg heller å komme opp i str 42, men er på vei!
Herman født 20. mars 2006 ![]() Brage født 29. mars 2007 ![]() Sist redigert av Lotta67 : 22-03-09 kl 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er 42 stor størrelse på klær?Jeg tror kvinner uansett form sliter med å finne klær. Jeg er 170 cm høy og ganske slank, og jeg sliter skikkelig med å finne klær. Det taes rett og slett ikke hensyn til at veldig mange kvinner har født barn. Min søster er høy og tynn, hun finner aldri bukser som er smale nok og lange nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er 42 stor størrelse på klær?Altså, dere vet jo ikke noe om hvordan jeg ser ut. Men da jeg brukte 42 i klær var jeg diger ja, det går jo på meg ikke på noen andre. Det er da mange damer som bruker str 42 som ikke er store overhode, men da JEG brukte 42 var jeg det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Bedreviter
|
Det er likevel ikke en veldig hyggelig ting å si i en tråd som handler om klær i butikker som begynner på str. 42. Det er rett og slett et spørsmål om å se an sitt publikum og vurdere sine utsagn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
frakoblet
|
Det stemmer ikke med min erfaring. Jeg kjøpte nøyaktig samme størrelse i bukse på Zizzi som på H&M.
![]() |
#49 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Virkelig, ikke med HMs vanlige kolleksjon, men med BiB er det jo noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Passiv
|
![]() Sv: Er 42 stor størrelse på klær?Bukser fra Zizzi er store i størrelsen. Veldig store. |
![]() |
![]() |
#52 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Er 42 stor størrelse på klær?Størrelsene varierer iallefall ekstremt fra butikk til butikk, er min erfaring. Jeg husker jeg la inn en kommentar fra KK her en gang, ift størrelser. Og da var 42 omtalt som veldig stort iallefall.
![]() |
#53 |
Passiv
|
Skvetten - jeg kan trøste deg med at hvis man ikke lider av anoreksi så får ikke damer på 180 med veldig lange bein tak i klær heller. Er man lang så er man tynn. Sånn er visst regelen. |
![]() |
![]() |
#54 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er 42 stor størrelse på klær?For meg som er 155 cm kort så syns jeg 42 er stort,men det er stort for meg.Jeg som i alle år har vært 36-38. Men 42 er jo en helt vanlig str. Så nei 42 er ikke en stor størrelse på klær.
![]() |
#55 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er 42 stor størrelse på klær?For meg er 42 litt større enn "normalen", som er 40 for meg. 42 for meg er kjempeflott, og et mål sånn generelt. Det er ikke en "stor størrelse".
Nå vet jeg ikke hvor høy du er, men hvis du la på deg 20 kg og da passet 42, så var du nok ganske avmagra i utgangspunktet. Så da var det nok ikke str 42 som det var noe feil med, men kanskje de øynene som så i speilet? Sist redigert av Dronningen : 22-03-09 kl 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Passiv