Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

De som ikke vaksinerer barna er ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-09, 13:04   #921
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Scarlett: vet du ikke at alt kan kureres med hydrogenperoksyd, krystallfiolett og hemoroidesalve?

Gammel 16-03-09, 13:55   #922
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg smurte krystallfiolett på guttungens rompe da han var baby; blir han nå homofil?

Gammel 16-03-09, 13:56   #923
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg smurte krystallfiolett på guttungens rompe da han var baby; blir han nå homofil?

Gammel 16-03-09, 13:59   #924
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Å nei, det smurte jeg guttungen min med også!! What dæven do we do!??

Gammel 16-03-09, 14:01   #925
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spetakkelet, her.

Introduserer dem for hverandre?

Gammel 16-03-09, 14:02   #926
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skilpadda har alltid de mest logiske løsningene.

Gammel 16-03-09, 14:06   #927
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Gammel 16-03-09, 14:08   #928
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nei, han blir kurert

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 14:19   #929
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Denne tråden er helt utrolig absurd om man leser den litt nå og da. Her har du en hel haug folk som i grunnen har gått over til fjåsing i ren frustrasjon, så har du én vegg som alt preller av på, og noen få som enda ikke har gitt opp å slå hull i denne veggen.

Jeg får i grunnen bare lyst til å slå og hyle jeg, så all min respekt til dere som fremdeles argumenterer saklig.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 15:51   #930
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det burde vært noen virkelig kule emneord på denne tråden.

Gammel 16-03-09, 15:53   #931
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet ikke, men han får i hvert fall helt sikkert aldri hverken tyfus eller tuberkulose.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 16:10   #932
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk for den siste linken, Kråka. Jeg er helt enig i oppfordringen din - dette er en side vi alle bør lese grundig. Den er helt fantastisk, jeg ler så tårene triller. (Men Kråka, fikk du med deg at de er motstandere av HPV-vaksinen fordi de mistenker at de sprøyter inn nano-chiper for å overvåke nordmenn? Er det din betenkelighet med vaksinen også?)

(Og så er de sinte på Gjedrem som solgte gullbeholdningen, fordi den i dag ville vært verdt mye mer lønnsom enn oljefondet. Nei, ærlig talt, dere må alle lese de nettsidene.)

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 16:42   #933
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Å gud, å gud, å gud! Tusen takk, kråka, en fantastisk j/&g mandag ble med ett utrolig mye morsommere. :tørker tårene: Ingenting som noen gode alienhistorier til å lyse opp en trist morgen.

Her har noen sittet litt lenge med hydrogenperoksid i hodebunnen, er jeg redd.

litt til

Er det mulig!?

Nå er jeg riktignok temmelig alternativ av meg på mange områder, men denne siden ble for hysterisk selv for meg.

Gammel 16-03-09, 16:45   #934
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spetakkelet, her.

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Denne tråden er helt utrolig absurd om man leser den litt nå og da. Her har du en hel haug folk som i grunnen har gått over til fjåsing i ren frustrasjon, så har du én vegg som alt preller av på, og noen få som enda ikke har gitt opp å slå hull i denne veggen.

Jeg får i grunnen bare lyst til å slå og hyle jeg, så all min respekt til dere som fremdeles argumenterer saklig.

Forøvrig helt enig med Pappalille.
Jeg hadde tenkt å skriv noe fornuftig om en aktuell vaksinasjonssak fra nyhetene i dag, men jeg må le meg ferdig først.

Gammel 16-03-09, 18:03   #935
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Du er jammen løsningsorientert du!

Gammel 16-03-09, 20:14   #936
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
Dååris er litt kulDååris er litt kul
Standard

Omg....
Jeg trodde jeg ahdde sett og hørt det meste..

Kjære Kråka.
Jeg forstår at dette er et tema som engasjerer deg, og jeg må si jeg beundrer deg for at du tør å stå opp og forsvare deg her, helt alene.
Det krever at du har litt guts, og at du ikke er noen pingle.
Når det er sagt, så vil jeg gi deg ett par små råd, som kan hjelpe deg på veien.
1. Linker som underbygger motstanderens argumenter egner seg vel ikke... Du legger ut en link som forteller oss at folkehelsa velger å IKKE innføre en vaksine, fordi de er usikre ennå, og vil kun ha trygge vaksiner i sitt program... Er ikke det bra for oss vaksinefolk da? Er ikke det et ganske sterkt argument MOT dine synspunkt? Du sier at folkehelsa ikke er sikre på vaksinene, men legger ut en link som mer eller mindre motbeviser det du sier.
Så legger du ut en link som omhandler konspirasjonsteorier, merkverdige teorier om legemiddelindustrien, Obama, osvosv... Dette er en ais opprettet i desember, så den har eksistert i ca 4 mnd. Ok, en avis kan være en grei kilde det, om avisen har ett velomtalt renome, eller en lang historie med å være rettskaffen og oppriktig. En del tidskrifter er jo det som regnes som gode kilder, nettopp fordi man kjenner til tyngden bak mediet.
Denne avisen er ny.
Og har ikke en eneste kildehenvisning! Ikke en!!
Forstår du hvorfor vi ikke klarer ta deg seriøst? Du diskuterer på ett meget tynt grunnlag, og har til nå i diskusjonen ikke kommet med ett eneste velformulert eller inneholdende argument....

Neidu Kråka.. Trass i ditt heltemodige forsøk på å stå opp for deg, så er mitt siste råd til deg, å sette deg litt inn i en sak før du gyver løs med nebb og klør...

Dååris er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 20:38   #937
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Åh den linken var fantastisk!
Jeg har lest hele, samt viklet meg inn i eksterne lenker og andre konspirasjonssider. Og det at noen får seg til å tro på slik svada er for meg helt uforståelig.
Men jeg fikk meg en god latter, samt en del irritasjonsutbrudd over ufattelig mange orddelingsfeil og rare bindestrekplasseringer.

Denne var litt fiffig.

Sitat:

Den stille krigen
Din stressede psyke er
big business for makteliten
Les mer her om hvordan
du terroriseres av
makteliten daglig.
Lyden du ikke hører.
Lyden av frekvenser
og vibrasjoner som bryter
deg sakte men sikkert ned
psykisk og fysisk.
Dette er lyden du
IKKE kan SKRU ned.

Og så mener de at finanskriser er iscenesatt av makteliten. Det er jo fantastisk, jeg ser for meg møtene.
Nå er jammen meg økonomien alt for bra, vi skal ikke ta åsså lage en finanskrise igjen snart? Det begynner jo å bli lenge siden sist.

Gammel 16-03-09, 20:39   #938
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Tusen takk for den siste linken, Kråka. Jeg er helt enig i oppfordringen din - dette er en side vi alle bør lese grundig. Den er helt fantastisk, jeg ler så tårene triller. (Men Kråka, fikk du med deg at de er motstandere av HPV-vaksinen fordi de mistenker at de sprøyter inn nano-chiper for å overvåke nordmenn? Er det din betenkelighet med vaksinen også?)

(Og så er de sinte på Gjedrem som solgte gullbeholdningen, fordi den i dag ville vært verdt mye mer lønnsom enn oljefondet. Nei, ærlig talt, dere må alle lese de nettsidene.)

Gammel 16-03-09, 22:13   #939
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Linken var ikke ment bombastisk, men den passet litt her. Kunne lagt den ut på nyheter og media ja, men får huske på det til nesten gang hvis jeg kommer over slike linker igjen.

Godt jeg fikk dere til å le i hvert fall. Og guuu så kjedelig denne tråden ville vært hvis alle var enige.

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 22:15   #940
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jaja, fint å se at noen også morer seg ved å bli ledd av, fremfor til.

Lukket tråd

Emneord
vaksinasjonskonspirasjon

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.