Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

De som ikke vaksinerer barna er ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-09, 00:04   #841
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Da synes jeg det er mye skumlere med såkalte vitaminer. Det er det ingen som stiller spørsmåltegn med. Så godt har den konspirasjonskampanjen virket.

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:05   #842
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Da synes jeg det er mye skumlere med såkalte vitaminer. Det er det ingen som stiller spørsmåltegn med. Så godt har den konspirasjonskampanjen virket.

For ikke å snakke om JERN. Hvilken idiot er det som har fått folk til å tro at de trenger å spise metall. Hææ?

Gammel 16-03-09, 00:05   #843
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Dere oppfører dere som om det er jeg som har skrevet alt.

Men det er jo dette du legger ut for å støtte de valgene du har tatt, da går jeg jo ut fra at du er av samme oppfatning.
Er du ikke?

Imma er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:06   #844
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Dere oppfører dere som om det er jeg som har skrevet alt.

Ikke skrevet, men at noen tror på alt dette er ganske utrolig. De som har skrevet alt de kvalifiserer vel til noen diagnoser.

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:06   #845
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

For ikke å snakke om JERN. Hvilken idiot er det som har fått folk til å tro at de trenger å spise metall. Hææ?

Og dette velger vi rått.

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:07   #846
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Ikke skrevet, men at noen tror på alt dette er ganske utrolig. De som har skrevet alt de kvalifiserer vel til noen diagnoser.

Slenger ut ett forslag, basert på synsing(noe Kråka vil kjenne seg igjen i vil jeg tro): Paranoid vrangforestilling???

Gammel 16-03-09, 00:07   #847
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Slenger ut ett forslag, basert på synsing(noe Kråka vil kjenne seg igjen i vil jeg tro): Paranoid vrangforestilling???

Bingo.

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:07   #848
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Men det er jo dette du legger ut for å støtte de valgene du har tatt, da går jeg jo ut fra at du er av samme oppfatning.
Er du ikke?

Nei. Denne linken kom jeg over i kveld. Har svart tusen ganger hvorfor vi aldri mer skal vaksineres, så gidder ikke gjenta meg selv til det kjedsommelige. Den saken er jeg ferdig med.

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:07   #849
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg fortsetter å klikke på understrekede ord, med forventning om at det ligger en link bak.

Gammel 16-03-09, 00:08   #850
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og jeg fortsetter å klikke på understrekede ord, med forventning om at det ligger en link bak.

Ynnsjyll.

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:09   #851
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:09   #852
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei. Denne linken kom jeg over i kveld. Har svart tusen ganger hvorfor vi aldri mer skal vaksineres, så gidder ikke gjenta meg selv til det kjedsommelige. Den saken er jeg ferdig med.

Så det var ikke ment å understøtte din mening om at vaksiner er dumt?

Imma er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:09   #853
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er ikke alene. Dette er nok noe som gjøres med vilje for å mislede oss fra sakens kjerne.

Gammel 16-03-09, 00:09   #854
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

,

Er ikke rart jeg er så smart, for jeg tok ikke jern selv når det jeg ble anbefalt å ta det.

(at jeg ikke tok det fordi jeg glemte det hele tiden og fikk svi for det etterpå er jo noe heeeelt annet)

Gammel 16-03-09, 00:09   #855
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Standard

Nei du har ikke svart 1000 ganger på det. Eller jo. Men alltid forskjellig svar. Allergi? Konspirasjonsteori? Hva var resten igjen... :tenker:

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:10   #856
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Fordi jeg la ut denne linken jeg kom over nå i kveld, så er jeg paranoid og har vrangforestillinger Ja dere er morsomme. Dere har ikke lest hva det står, bare skummet overskriften....jaja, whatever.

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:11   #857
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

,

Er ikke rart jeg er så smart, for jeg tok ikke jern selv når det jeg ble anbefalt å ta det.

(at jeg ikke tok det fordi jeg glemte det hele tiden og fikk svi for det etterpå er jo noe heeeelt annet)

Egentlig fikk du ikke svi, det er bare en cover up fra myndighetenes side, da de hadde hemmelige drugs i vannet ditt.

Gammel 16-03-09, 00:11   #858
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Standard

Fordi jeg la ut denne linken jeg kom over nå i kveld, så er jeg paranoid og har vrangforestillinger Ja dere er morsomme. Dere har ikke lest hva det står, bare skummet overskriften....jaja, whatever.

Du leser visstnok ikke det vi skriver. Ingen har sagt at du kvalifiserer til diagnosen. (med mindre du har skrevet den siden)

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:12   #859
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Så det var ikke ment å understøtte din mening om at vaksiner er dumt?

Nei, egentlig ikke. Kunne lagt den ut på nyheter og media f. eks, men syntes den passet her siden vi diskuterte litt om dette. Linken her har ikke så veldig mye om vaksiner heller.

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:12   #860
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Standard

Ikke du, de som har skrevet det som står i linken(e).
Jeg har forresten lest de. Underholdningsverdien er stor, men kan ikke hjelpe for at jeg får en emmen følelse av tristhet inni meg, når det går opp for meg at noen faktisk sluker dette.

Imma er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
vaksinasjonskonspirasjon

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:54.