|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#102 |
|
flisespikker
|
Sv: KonstantereJeg synes "rase" kan være et synonym til "storme" noen ganger - man kan rase bortover veien eller rase inn i et hus og opp trappen. Jeg tror jeg tenker meg at denne "rase" er et annet ord enn det som brukes om snøskred, korthus som faller sammen og lignende
|
|
|
#103 |
|
Passiv
|
Sv: KonstantereJeg tror forresten ikke man kan ha konstantere som komparativ til konstant. Jeg tror den ender med mer konstant isteden, er dere ikke enige? |
|
|
|
#104 |
|
flisespikker
|
Sv: Konstantere
Joda.
|
|
|
#106 |
|
flisespikker
|
Du må øve mer på å skrive dårlig norsk - du har jo "å" på riktig plass, ingen kommafeil, helt riktige punktum i stedet for hauger med utropstegn, og så bruker du den litt avanserte konstruksjonen "nekter jeg å engang vurdere" i tillegg til å sette pent mellomrom foran smilefjeset. Her er et mer gjennomarbeidet forslag:
|
|
|
#107 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#108 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enter er det konstant, eller så er det ikke det. Konstant er nokså svart-hvitt sånn sett.
|
|
|
#109 |
|
Passiv
|
Sv: KonstantereDet er fordeler og bakdeler med alt ser jeg. Også å være naturlig nazi på tegnsetting. |
|
|
|
#110 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KonstantereMange her som steker fisk i aluminimum da?
|
![]() |
|
|