Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-09, 13:18   #101
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg skoene du ikke ville blitt sett i!

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg var forresten spent på om andeføtter ville legges ut, og ganske riktig. Jeg synes de er fine + at de er herlige å gå i.
Og Patsy sine hatsko tar jeg gjerne!

Igjen - hva er andeføtter?

Gammel 13-03-09, 13:24   #102
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns sånne klovesko, som jeg kaller dem, er litt kule jeg da.

Crocs vil jeg ikke bli caught dead i engang. Det finnes da minst like gode sko som er penere.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 13:25   #103
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Crocs vil jeg ikke bli caught dead i engang. Det finnes da minst like gode sko som er penere.

Tips? Som koster like lite som disse crocs-kopiene til 2-300,- kroner?

Gammel 13-03-09, 13:33   #104
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Igjen - hva er andeføtter?

Jeg har to par, de er vanvittig gode å gå i
http://no.duckfeet.dk/

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 13:33   #105
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Tips? Som koster like lite som disse crocs-kopiene til 2-300,- kroner?

Ulike flipflopper f.eks? Sandaler? Sneakers?

Gammel 13-03-09, 13:34   #106
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Bilder, ja:

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx

Sist redigert av tiddelibom : 11-05-10 kl 10:08.
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 13:36   #107
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke fordi de er spesielt stygge til gummistøvler å være, men av prinsipp (og gjerrighet).

Gammel 13-03-09, 13:43   #108
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ulike flipflopper f.eks? Sandaler? Sneakers?

Verken flipflopper eller vanlige sandaler kommer i nærheten av den komforten Crocs gir, jeg har aldri gått i bedre sko enn det ... Men sneakers går kanskje an.

Gammel 13-03-09, 13:44   #109
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg syns ikke comfort er det eneste som gjelder jeg da.

Gammel 13-03-09, 15:17   #110
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ikke fordi de er spesielt stygge til gummistøvler å være, men av prinsipp (og gjerrighet).

Djeez! Mine to siste innkjøp på skofronten, disset i denne tråden. Jammen godt jeg ikke er lettpåvirket.

Jeg har prøvd og prøvd støvler i snart et år nå, og ikke klart å finne noen som kommer i nærheten av komforten til Ilse-støvlene (av de jeg i det hele tatt får over leggene ...). Så jeg krøp til korset i går og kjøpte et par sorte, til tross for prisen. :egentlig gjerrig:

Gammel 13-03-09, 15:34   #111
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jeg enig i. Derfor har jeg for eksempel ikke crocs. Men jeg synes andeføtter-skoene er fine. De er av de skoene jeg synes er finest - helt sant!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 17:25   #112
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Verken flipflopper eller vanlige sandaler kommer i nærheten av den komforten Crocs gir, jeg har aldri gått i bedre sko enn det ... Men sneakers går kanskje an.

Jeg mener iallefall at om man skal gå med crocs, så kan man i det minste gå for crocs som ikke ser ut som crocs. Disse, f.eks

De ser iallefall ikke ut som crocs, direkte.

Gammel 13-03-09, 17:46   #113
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

De ser iallefall ikke ut som crocs, direkte.

Nei, men de ser fortsatt ut som formstøpt plast, en slags litt penere Adidas-slippers.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 18:10   #114
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nei, men de ser fortsatt ut som formstøpt plast, en slags litt penere Adidas-slippers.

:Knegg: adidasslippers har jeg helt glemt. Jeg gikk sisteåret på vgs i en småby - med mange som tok skolebuss. Mange pleide å ha på seg adidasslilppers og ullsokker som "yttersko"

Gammel 13-03-09, 18:35   #115
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Når man skal gå mye kommer komfort høyt på prioriteringslista.

Gammel 13-03-09, 18:40   #116
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 18:41   #117
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tar ikke på meg slippers av denne typen, men crocs går jeg gjerne i.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 18:42   #118
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Når man skal gå mye kommer komfort høyt på prioriteringslista.

Jepp, men man får mer enn god nok comfort av en rekke andre varianter enn crocs.

Gammel 13-03-09, 19:14   #119
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Aldri i livet om jeg har på meg disse!

Der er vel jeg også. Jeg klarer ikke å se det fine i disse. De kan gjerne være gode å gå i men jeg synes ikke noe om dem.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick

Enig der også. Selv om de er billige så hadde jeg heller lagt litt ekstra i det og kanskje kjøpt noen stilige DM's sandaler i stedet. Da har man gode sandaler som holder seg fine lenger, samt at de er veldig gode å gå i. Hadde et par av den tidlige typen av DM-sandaler. Crocs ser jo ihjeltråkka ut etter en ukes aktiv bruk om sommeren

Ei heller sånne "sykkelsko" som ble vist lenger oppe i tråden, sånne som ser ut som herresko.

Sist redigert av Jenna : 13-03-09 kl 19:34.
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 19:27   #120
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Faktisk litt enig. Jeg vil ikke ha dem, mest av prinsipp. "Alle" har dem jo og det høres ut som om de fleste av dem knirker eller piper. Jeg humrer hver gang det går en IJ støvel-kledd dame knirkende forbi meg.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.