|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Ingen planer så langt.... Ingeting å se frem til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?
Jul da …, om ikke annet …?
![]() |
#64 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Vi skal først til Kristiansand dyrepark i 4 dager. Så videre til leid feriehus i Ebeltoft. Skal være der 1 uke. Så til København hvor vi har booket hotell i to netter før vi tar Københavnbåten hjem.
![]() |
#65 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Vi har leid hus gjennom www.mfh.co.uk i to uker på Mallorca i juni/juli. Foreldrene mine kommer ned og blir en ukes tid.
![]() |
![]() |
#68 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Vi skal leie hytte på ei øy i Nord-Norge sammen med mamma og en uke på campingtur til Østersund sammen med svigers. Mulig mamma blir med dit også. Ellers har vi mye opprydding etter garasjebygginga og oppussinga ute i fjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Sponvika først. Såhjemme og så tror jeg det blir en tur til England
![]() |
#70 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Vi er på vei til å kjøpe hus så det blri en "økonomisk" ferie på oss i år.
![]() |
#72 |
WF: BNBE
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Vi reiser til Spania i midten av juli. Det blir nok også litt feriering på landet hos foreldrene mine, og på hytta deres. Men det vi gleder oss mest til er drømmeferien i oktober/november: 5-6 uker på Dominikanske republikk hos svigers.
![]() |
#73 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Etter mye frem og tilbake har vi reservert 5 dager i Lalandia, Billund. Vet ikke helt om det betyr at vi har fått det, eller om det regnes som en forespørsel. Mye utplukket nå, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
nygift
|
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Vi skal en uke til Rethymnon (sånn ca slik det skrives) i Kreta i august.
![]() |
#78 |
godt brukt
|
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Vedlikehold er stikkord for vår ferie. Hytte her og hytte der som skal pusses opp, huset vårt skal males, og terrassen skal bli ny. Vi skal mao. feriere rundt dørene. Og i grunn gleder jeg meg til det. Selvsagt blir det sol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
I mål
|
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Vi starter med en uke ferie sammen med naboene her hjemme, skal fikse på utearealet vi deler. Det blir igrunnen kjekt det tror jeg. Gubbene har hovedansvaret og damene koker kaffe og passer barn og hjelper til litt når det passer |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Danmark i juni og Hellas i september. En uke på mine foreldres hytte midt på sommeren. Ellers sommerferierer vi strålende utenfor stuedøra her vi bor.
![]() |
![]() |
Emneord |
ferie |
|
|