|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Hvilken espressomaskin kan anbefales?
Så bra, HP. Håper du blir fornøyd. Her er en liste over forhandlere i Oslo.
![]() |
#82 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvilken espressomaskin kan anbefales?Den så jo grei ut.
![]() |
#85 |
Erfaren nok
|
Nja, altså. Man lager jo i grunn espressoen, og så har man enten melkesteamer på maskina, eller en ved siden av.
![]() |
#86 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvilken espressomaskin kan anbefales?Denne ble nettopp min! 2800
hilsen tinkadott gutt-98, jente -01, jente -04 Sist redigert av tinkadott : 29-05-09 kl 11:26. Årsak: la inn bilde |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
prøver å være tål***ig
|
og en kapsel koster ca 3 kr stykk sa de i dag på butikken der jeg kjøpte de.
![]() |
#88 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvilken espressomaskin kan anbefales?Jeg ringer bare 800-nummeret for Nespresso, Tinkadott. Funker veldig bra! Grattis med nyervervelsen, er de ikke suverene?
![]() |
#90 |
Bedreviter
|
Og den oppdagelsen satte effektivt kroken på døra for mine vage Nespresso-planer. (Maskinen vår synger på absolutt siste verset, og den synger surt!) 3 kr pr. kopp er jo dobbelt så dyrt som kaffe i løs vekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
![]() ![]() |
50-60 kopper i uka var mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Bedreviter
|
Vi drikker ganske mye kaffe, og vi har helt sluttet å lage kaffe i presskanne, med mindre vi har gjester og skal lage mye på en gang. Vi lager vanligvis amerikano og ikke espresso da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvilken espressomaskin kan anbefales?vi er ny og ne drillere
![]() |
#94 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvilken espressomaskin kan anbefales?Det er et stort problem med Nespresso og det er Nestlé. Jeg får skrekkelig vondt i boikotten av konseptet. Og vondt i samvittigheten, for jeg har lyst på.
![]() |
#95 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvilken espressomaskin kan anbefales?Kaffebønner har det veldig fint i fryseren, sånn for de som er bekymret for ferskvareaspektet. Jeg er litt fascinert over at Nespresso, som baserer seg på så mye engangsemballasje, og som selges av Nestlé, blir så "inn" på et nettsted som dette hvor det ellers er så mange bevisste og boikottende forbrukere. Det finnes kaffemaskiner, kaffebutikker med stort utvalg, frysere, kaffekverner osv. som jeg er sikker på kan lage like god kaffe. For øvrig vil jeg slå et slag for Stavanger kaffebrenneri, hvor man kan bestille økologisk og rettferdig kvalitetskaffebønner på nett. www.kaffebrenneriet.com.
![]() |
#96 |
Multitaskingmaniac
|
Jeg skjønte faktisk ikke at Nespresso var eid av Nestle før vi hadde kjøpt maskinen og selvfølgelig var helt avhengige. Så nå har jeg moderert boikotten til å gjelde barnemat..
![]() |
#97 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilken espressomaskin kan anbefales?Nespresso gjør vondt i magen for liberalerne her også.
![]() |
#98 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken espressomaskin kan anbefales?Jeg er helt enig med Polyanna. Jeg syns det er mange gode argumenter for å velge noe annet enn Nespressomaskin. For meg er både det at det er Nestle som selger det av betydning, og at det er vanskeligere å få tak i kaffe, og alt for mye tomemballasje.
![]() |
#99 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jupp, sånn er det her og. Ingen nespressomaskin får komme innenfor døren her. Vi har denne:
Snupsen -05 og Rusket -10 Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs Sist redigert av Mrs. Longbottom : 02-06-09 kl 20:40. Årsak: fruseren, liksom... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|