Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Brazilianer i Bergen?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-09, 22:28   #81
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brazilianer i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ru? Ja, nå kommer sannheten for en dag.

Anbefales, i grunnen.
Måtte ta den ut når jeg skulle føde, riktignok.
Jeg skal få en ny når jeg er ferdig med barn.

Gammel 06-03-09, 01:06   #82
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Jeg ser jo at vi oppfatter smerten over b.voksing forskjellig.
Jeg vil anbefale det jeg da.
Jeg vokser fast en gang i måneden, og er storfornøyd.
Og ja, det er vondest første gangen.
Etterhvert får en mindre hår, og mykere hår, noe som resulterer i mindre smerte og kjappere voksing.

(Ps: Heller ingen problem om en har piercing. Hvis den ikke sitter i selve kjønnsleppen da.)

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 01:17   #83
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vokser hver tredje uke, for da er det mindre ettervekst enn etter fire - og mindre vondt. *logisk*

Og SÅ vondt er det nå ikke da. Hallo. En flink vokser/voksør (?) er kjapp, og tar smale striper om gangen.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 01:19   #84
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg vokser hver tredje uke, for da er det mindre ettervekst enn etter fire - og mindre vondt. *logisk*

Og SÅ vondt er det nå ikke da. Hallo. En flink vokser/voksør (?) er kjapp, og tar smale striper om gangen.

Jeg vokset også hver 3 uke ganske lenge, men nå går det fint med 4 uker mellom hver gang. (Hos meg blir det ca 3 1/2 - 4 uker mellom hver gang, etter som det passer.)

Gammel 06-03-09, 02:22   #85
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvorfor vokser dere?

Gammel 06-03-09, 09:19   #86
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vokset én gang, og syns ikke det var SÅ vondt. Hadde gladelig fortsatt, om det ikke hadde vært for at jeg fikk masse inngrodde hår, samme hvor mye jeg skrubbet. Det er ikke særlig pent.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 11:13   #87
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Men hvorfor vokser dere?

Akkurat det lurer jeg på også. Hvorfor egentlig? Jeg foretrekker å barbere og stusse bort det overflødige, jeg har ikke problemer med å ha litt hårvekst.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 11:27   #88
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hater skjeggstubber. Det er mest derfor.

Gammel 06-03-09, 11:31   #89
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg hater skjeggstubber. Det er mest derfor.

Ditto.

Men jeg hater inngrodde hårstrå mer.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 16:14   #90
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Standard

Jeg vokser for jeg synes det er fint, det blir utrolig mykt, og en slipper "sjeggstubber."

Gammel 06-03-09, 16:56   #91
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.

Jeg vokser for jeg synes det er fint, det blir utrolig mykt, og en slipper "sjeggstubber."

Fint?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 17:09   #92
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, jeg kan IKKE gjøre dette selv.

Nei, det kan du IKKE!! Det prøvde nemlig jeg, under et innfall av "jeg-klarer-alt-selv". Det gjør jeg ikke. Husker det som om det var igår. Det er ca 3år siden nå. (Og halvveis-vokset mus er ihvertfall ikke f i n t! )

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 17:17   #93
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Standard

Fint?

Jepp.

Gammel 06-03-09, 17:21   #94
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.

Jepp.

Ja, smaken er som baken.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 19:26   #95
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Standard

Ja, smaken er som baken.

Ja, heldigvis.

Gammel 06-03-09, 21:06   #96
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

To uker sa voksedama at jeg kunne forvente det skulle ta før det begynte med vekst igjen. Jeg antar at hårene på musa vokser like fort som de på hodet.

Gammel 07-03-09, 00:34   #97
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Det tar kortere tid enn to uker altså. Det begynner jo så smått etter noen få dager, dvs de tynne hårene som ryker, istedet for å nappes ved roten, vokser litt slik at de blir merkbare.

Gammel 07-03-09, 10:01   #98
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg vokser med "Poetic Waxing" kjøpt på jordbærnettet. Mye mindre smertefull en vanlig varm voks, fantastisk resultat. Dibmann hjelper til med brazilianeren.

Gammel 07-03-09, 16:30   #99
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg betalte bare 350. Ikke syns jeg det var så halvgærent vondt heller. Det var akkurat ett sted på hver side som jeg måtte lage litt lyder og vrenge litt på kroppen, men ellers gikk det bra. Men det tok lang tid syns jeg før det sluttet å gjøre vondt (ca 2 døgn, tenker jeg). Bestilte ny time med en gang, sånn at jeg slipper den hersens telefonmila med å løfte opp telefonen og slå nummeret.

Neste gang får du ta baksida og, Sitron. Det kjennes nesten ikke der, i forhold til foran.

Gammel 07-03-09, 16:33   #100
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uff ... får se. I dag var jeg innom en salong her. Dama som driver med voksing var ikke der og i brosjyren står det bare bikinilinje. Pleier de da ikke utføre full voksing, eller er det sånt man kan spørre om på bakrommet? *fikk litt massasjestudiovibber der gitt*

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.