|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Brazilianer i Bergen?
|
|
|
#82 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brazilianer i Bergen?Jeg ser jo at vi oppfatter smerten over b.voksing forskjellig. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Brazilianer i Bergen?Jeg vokser hver tredje uke, for da er det mindre ettervekst enn etter fire - og mindre vondt. *logisk*
|
|
|
|
#84 |
|
Jordbærpiken
Jeg vokset også hver 3 uke ganske lenge, men nå går det fint med 4 uker mellom hver gang. (Hos meg blir det ca 3 1/2 - 4 uker mellom hver gang, etter som det passer.) |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brazilianer i Bergen?Men hvorfor vokser dere?
|
|
|
#86 |
|
geskjeftig
|
Sv: Brazilianer i Bergen?Jeg har vokset én gang, og syns ikke det var SÅ vondt. Hadde gladelig fortsatt, om det ikke hadde vært for at jeg fikk masse inngrodde hår, samme hvor mye jeg skrubbet. Det er ikke særlig pent.
|
|
|
#87 |
|
Kjernesnill
|
Akkurat det lurer jeg på også. Hvorfor egentlig? Jeg foretrekker å barbere og stusse bort det overflødige, jeg har ikke problemer med å ha litt hårvekst.
|
|
|
#90 |
|
Jordbærpiken
Sv: Brazilianer i Bergen?Jeg vokser for jeg synes det er fint, det blir utrolig mykt, og en slipper "sjeggstubber." |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, det kan du IKKE!! Det prøvde nemlig jeg, under et innfall av "jeg-klarer-alt-selv". Det gjør jeg ikke. Husker det som om det var igår. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Brazilianer i Bergen?To uker sa voksedama at jeg kunne forvente det skulle ta før det begynte med vekst igjen. Jeg antar at hårene på musa vokser like fort som de på hodet.
|
|
|
#97 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Brazilianer i Bergen?Det tar kortere tid enn to uker altså. Det begynner jo så smått etter noen få dager, dvs de tynne hårene som ryker, istedet for å nappes ved roten, vokser litt slik at de blir merkbare.
|
|
|
|
#98 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brazilianer i Bergen?Jeg vokser med "Poetic Waxing" kjøpt på jordbærnettet. Mye mindre smertefull en vanlig varm voks, fantastisk resultat. Dibmann hjelper til med brazilianeren.
|
|
|
#99 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brazilianer i Bergen?Jeg betalte bare 350.
|
|
|
#100 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Brazilianer i Bergen?Uff ... får se. I dag var jeg innom en salong her. Dama som driver med voksing var ikke der og i brosjyren står det bare bikinilinje. Pleier de da ikke utføre full voksing, eller er det sånt man kan spørre om på bakrommet? *fikk litt massasjestudiovibber der gitt*
|
![]() |
|
|