|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja, utrolig nok så finnes det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja, jeg er så heldig at jeg har to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja, de finnes. To, vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg har ei som jeg vet kaller meg sin beste venn, muligens to til og.
![]() |
#66 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja
![]() |
#67 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg har en venninde som jeg vil tro ville omtale meg som en av sine beste venner (håper jeg i allefall....) , hun har flere gode venner det vet jeg så hennes aller beste venn er jeg nok ikke, men hun er deffinitivt min. Hun er en jeg kan dele alt med, vi har utrolig mye til felles og vi prøver å møtes jevnlig. Før var det sånn ca jevnt en gang i uka, men det er blitt litt sjeldnere nå som begge har fått barn og vi bor et stykke unna hverandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Eg har fleire nære venninner, og i grunnen fleire som eg vil karakterisera som bestevenninner (om ikkje det er ein logisk brist). Ei av dei er nesten som ei søster, sidan me har kjent kvarandre i over tredve år og kjenner familiane godt. Eg trur ho og vil seia at eg er hennar beste venn. Det er og to-tre andre som nok vil seia eg er blant deira beste venninner. Eg er heldig sånn!
![]() |
#69 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Min kjære sier ihvertfall at jeg er hans beste venn, også har jeg en bestevennine som er som en kjær kjær søster for meg. Jeg vet at hun betegner meg som sin bestevenn ihvertfall.
![]() |
#71 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg er nok ikke bestevenninnen til noen, men en av de beste venninnene. Jeg har heller ingen bestevenninne, men flere nære og gode venninner som jeg vet stiller opp om det er noe.
![]() |
#72 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Absolut ateist
|
Var dette mobbeforsøket?
![]() |
#74 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja, jeg har to som ville sagt det. Og ei eller to til som kunne sagt det, litt avhengig av når du hadde spurt de.
![]() |
#75 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg har ei som jeg ser på som min bestevenn, men vet ikke om hun ville sakt det samme om meg.
![]() |
#76 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg er ikke sikker lenger, hun som er/var bestisen min har bodd i utlandet mer enn halve livet vårt. Men at jeg har noen som betrakter meg som 'en av sine beste venner' er jeg sikker på, heldigvis.
![]() |
![]() |
#77 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Nei, ikke besteste ihvertfall. Men jeg liker å tro at jeg har et par/tre bestevenner som vil navngi meg blandt en av sine.
![]() |
#79 |
Personlig pessimist
|
![]() |
![]() |
|
|