Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-09, 11:06   #61
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?

Ja, utrolig nok så finnes det.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 11:33   #62
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Ja, jeg er så heldig at jeg har to.
Den ene har jeg praktisk talt vokst opp sammen med, ettersom mødrene våre var bestevenninner. Den andre ble jeg kjent med i skolealder, og vi deler fortsatt stort og smått. Jeg har vært forlovere for begge to.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 11:38   #63
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, de finnes. To, vil jeg tro.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 11:44   #64
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Nei. Har hatt, men vi har vokst milevist fra hverandre.

Hun er singel, festglad og har bodd rundt omkring i Europa de siste fem årene. Men det er veldig hyggelig de få gangene vi treffes da. Merker godt at vi har 15 års fartstid sammen..

Før gikk vi ut og inn hos hverandre nesten daglig, men nå har jeg uansett ikke mulighet til å bruke like mye tid på venner.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 11:46   #65
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ei som jeg vet kaller meg sin beste venn, muligens to til og.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 11:57   #66
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 12:17   #67
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg har en venninde som jeg vil tro ville omtale meg som en av sine beste venner (håper jeg i allefall....) , hun har flere gode venner det vet jeg så hennes aller beste venn er jeg nok ikke, men hun er deffinitivt min. Hun er en jeg kan dele alt med, vi har utrolig mye til felles og vi prøver å møtes jevnlig. Før var det sånn ca jevnt en gang i uka, men det er blitt litt sjeldnere nå som begge har fått barn og vi bor et stykke unna hverandre.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 12:32   #68
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Eg har fleire nære venninner, og i grunnen fleire som eg vil karakterisera som bestevenninner (om ikkje det er ein logisk brist). Ei av dei er nesten som ei søster, sidan me har kjent kvarandre i over tredve år og kjenner familiane godt. Eg trur ho og vil seia at eg er hennar beste venn. Det er og to-tre andre som nok vil seia eg er blant deira beste venninner. Eg er heldig sånn!

Gammel 04-03-09, 20:16   #69
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Min kjære sier ihvertfall at jeg er hans beste venn, også har jeg en bestevennine som er som en kjær kjær søster for meg. Jeg vet at hun betegner meg som sin bestevenn ihvertfall.

Gammel 04-03-09, 20:27   #70
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ja jeg har 2 muligens 3.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 20:30   #71
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er nok ikke bestevenninnen til noen, men en av de beste venninnene. Jeg har heller ingen bestevenninne, men flere nære og gode venninner som jeg vet stiller opp om det er noe.

Skulle noen ganger ønske jeg hadde en skikkelig close, men jeg er litt sånn som holder folk litt på avstand - så da får jeg heller skylde meg selv ...

Gammel 04-03-09, 22:38   #72
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, jeg tror ingen gjør det, tror heller ingen ville brukt venn heller. Har en del bekjente, that's it.

Jeg er vel nesten der jeg også. Eller har vel et par venninneaktige, men vi er ikke "sånn" som sånne damer på tv. Fnisende, dullende, for ikke å snakke om klemmende. :vikframeg:

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 22:39   #73
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hihi - jeg har funnet et mye kulere svar enn det jeg svarte først, så nå har jeg bestemt meg for å svare ja. Og påstå at Sitron betegner meg som sin beste venn.

Var dette mobbeforsøket?

Gammel 04-03-09, 22:41   #74
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg har to som ville sagt det. Og ei eller to til som kunne sagt det, litt avhengig av når du hadde spurt de.

Gammel 04-03-09, 23:27   #75
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ei som jeg ser på som min bestevenn, men vet ikke om hun ville sakt det samme om meg.

Gammel 04-03-09, 23:33   #76
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke sikker lenger, hun som er/var bestisen min har bodd i utlandet mer enn halve livet vårt. Men at jeg har noen som betrakter meg som 'en av sine beste venner' er jeg sikker på, heldigvis.

Gammel 04-03-09, 23:43   #77
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Nei, ikke besteste ihvertfall. Men jeg liker å tro at jeg har et par/tre bestevenner som vil navngi meg blandt en av sine.

Gammel 04-03-09, 23:45   #78
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Min aller beste venn er min mann

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 07:01   #79
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Jeg er vel nesten der jeg også. Eller har vel et par venninneaktige, men vi er ikke "sånn" som sånne damer på tv. Fnisende, dullende, for ikke å snakke om klemmende. :vikframeg:

Det er da enda godt man ikke trenger å høre hjemme i Kid-reklamen for å ha gode venner.

Gammel 05-03-09, 07:41   #80
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Var dette mobbeforsøket?

Jepp.
Litt flink? Greide bittelitt å irritere? :spent:

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:58.