|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Pauset
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg har en, helt sikkert. Har kjent henne så lenge jeg kan huske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?
Her også. Jeg er veldig åpen selv, og svært tillitsvekkende, så jeg kan få mye ut av mange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Pauset
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg tror forresten at jeg som singel bruker mer tid på venner enn de som ikke er det. Så at jeg kanskje har flere nære venner enn venninner i forhold, syntes jeg er naturlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja. Jeg har en venninne som regner meg som søster, det samme gjør jeg med henne. Og jeg vet at jeg er bestevenninnen til en annen venninne.
![]() |
![]() |
#47 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja, har en bestevenninne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg er så privilegert at jeg har to som betegner meg som sin beste venn.
![]() |
![]() |
#50 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?For en søt tråd!
![]() |
#51 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja, det tror (og håper) jeg. I grunn ser jeg for meg et par-tre som ville sagt det.
![]() |
#52 |
Passiv
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Hihi - jeg har funnet et mye kulere svar enn det jeg svarte først, så nå har jeg bestemt meg for å svare ja. Og påstå at Sitron betegner meg som sin beste venn. |
![]() |
![]() |
#53 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Mannen i allefall, som helt klart også er min aller aller beste venn
![]() |
#54 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Mannen, men det synes jeg egentlig ikke teller. Lillesøsteren min også, kanskje, men hun har mange nære venner. Jeg har én nær venn og noen andre venner som jeg både ser og prater med altfor sjelden.
![]() |
#55 |
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg har mange fantastiske venner, men også ei jeg betrakter som min beste venn. Jeg vet jeg er hennes beste venn, og det gjør meg ydmyk med tanke på hvor mange nære og gode venner hun har.
![]() |
#56 |
lykkelig
|
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Nei, jeg har ingen som ville betegne meg som sin bestevenn. Egentlig har jeg ingen nære venner i det hele tatt. Et par tre sånne halvvenner har jeg. Folk jeg møter av og til, og kan skravle litt med på telefonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
https://www.giblod.no/
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Næsj.
![]() |
#58 |
Ferdig!
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Jeg har ihvertfall ei jeg kaller min bestevenninne. Jeg tror nok kanskje jeg er en av hennes beste også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?Ja, og det er godt å vite. Jeg har 2 bestevenninner som har vært nær venn siden jeg var 2 år. Jeg skal være forlover for hun ene når hun gifter seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen som betegner deg som sin beste venn?JA, og jeg føler meg heldig
![]() |
|
|