|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når andre publiserer bilder av deg på nettet
Det innebærer at folk kan søke opp bilder av deg - de blir liggende samlet under en "tag" - link med navnet ditt. Under profilbildet ditt står det ofte antall bilder du er med på (=tagget i).
![]() |
![]() |
#22 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Øvre Romerike
![]() |
![]() Sv: Når andre publiserer bilder av deg på nettet
Internett er "offentlig". Også Facebook
![]() |
#23 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når andre publiserer bilder av deg på nettetJeg kommer over mange sjokkerende bilder, og lurer litt på hvorfor de tør legge ut slike party-spy-do-halvnakne bilder på face. Liker heller ikke at de legger ut bilder av meg eller familien uten at jeg vet det. Måtte adde ei jeg ikke er venn med til daglig, for vi var sammen med felles venner nyttårs aften. Hun la ut 65 bilder fra kvelden, og mange var vi på. Jeg likte det ikke, men turte ikke gi beskjed om å slette dem. Jeg fjernet tagen da. Dette var helt greie bilder da, men likevel. Jeg har 2-3 bilder på min facebookprofil og synes det er nok. Noen kalte profilen min kjedelig siden det ikke var så mange bilder der, men privat fotoalbum er slik jeg helst ikke deler med hele verden på nett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når andre publiserer bilder av deg på nettetJeg legger heller ikke ut bilder på bloggen om det ikke er avklart med personen.
![]() |