Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan uttaler du nicket ditt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-09, 18:47   #141
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan uttaler du nicket ditt?

Det kan uttales både malena og malena. Your choise.

Mannen min pleier å kalle meg mala, som betyr liten jente på morsmålet hans. Siden det var opptatt da jeg registrerte meg på Et Annet Forum så valgte jeg malena, som betyr det samme.

Gammel 28-02-09, 19:26   #142
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Rett frem. Satt på jobb og skulle registrere meg på et forum, alle nick jeg kunne tenke meg å bruke var opptatt, så da bladde jeg opp i felleskatalogen, lukket øynene og satt pekefingeren ned. Benzodiazepam var litt for belastende, derfor Benzo.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 00:12   #143
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, jeg må jo ofte kalle deg for Inter, pga. at hun du vet heter det samme som deg, det blir bare forvirrende ellers.

Mitt nick uttales rett ut.

Ja. Mange som gjør det av samme grunn.

Jeg ble litt overrasket første gangen jeg hørte nicket ditt, for jeg trodde ikke at t-en skulle uttales.

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Skvetten tar Inter seg av å forklare tenker jeg vi sier. Ikke sant stælken?

Det er rett frem forresten.

Skal vi se, stælken forklarer hvordan en skvett ble til.
Når jeg ble kjent med henne het hun Bellamire, og bella er jo rimelig vanlig og kjedelig som kallenavn, sant. Så var det etter en relativt morsom episode jeg plutselig fikk for meg at jeg skulle kalle henne bellaskvetten, så het hun det litt, men det er for langt så vi endte opp med Skvetten.

Gammel 02-03-09, 00:18   #144
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lårien. Som i Lothlorien som i Ringenes Herre som i Tolkien.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 00:23   #145
Hadia
hijabdame

Hadia sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hadia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Rett fram, med trykk på a'en. Sånn som hun Hadia Tajik :P Men jeg het det på nett lenge før henne

Har dette som kallenavn, og er litt fantasiløs når jeg skal registrere meg.

Hadia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 00:29   #146
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rett frem, som i hAdIa, eller som i hAdja?

Gammel 02-03-09, 00:30   #147
Hadia
hijabdame

Hadia sin avatar

Hadia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ah hAdia
ikke noen j-lyd

Hadia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 00:34   #148
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

kasskai

Gammel 02-03-09, 01:00   #149
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tåsse.

Gammel 02-03-09, 02:12   #150
Lita
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Rett frem. Satt på jobb og skulle registrere meg på et forum, alle nick jeg kunne tenke meg å bruke var opptatt, så da bladde jeg opp i felleskatalogen, lukket øynene og satt pekefingeren ned. Benzodiazepam var litt for belastende, derfor Benzo.

Nå har jeg jo masse nick jeg kunne tenkt meg.

Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 10:26   #151
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Rett fram med trykk på e-en (og ikke Elin'blu, som mannen sier).

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

TInetoff. Det var det jeg mente jeg het da jeg var sånn ca. halvannet.

Nei, nei, det er ikke sånn nickene deres uttales! Mener dere virkelig at dere ikke uttaler det Elinblu og Tinetoff?

Gammel 02-03-09, 10:30   #152
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Di-vajn.

Ikke di-VI-ne eller di-vi-né eller devin (som jeg har fått høre).

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 10:36   #153
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Nei, nei, det er ikke sånn nickene deres uttales! Mener dere virkelig at dere ikke uttaler det Elinblu og Tinetoff?

Selvsagt gjør de det, de vet bare ikke bedre.

Gammel 02-03-09, 22:45   #154
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Imma, vel. Med trykk på Imm ikke a . Altså ikke Immà. Men det er det vel ingen som har trodd heller :deltar:

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 23:31   #155
vaesla
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Hønefoss
vaesla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Uttales væsla. Husker ikke helt hvordan jeg kom over det, men var en spesiell situasjon i alle fall... Hehe...

Gammel 03-03-09, 09:53   #156
Alhelí
Fullverdig medlem

Alhelí sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Alhelí har et hav av muligheter foran seg
Standard

Alelí, med trykk på i'en.

Alhelí er forøvrig spansk og navngir en type korsblomst...

Gammel 03-03-09, 21:02   #157
happyfeet|
Nybegynner

happyfeet| sin avatar

happyfeet| har et hav av muligheter foran seg
Standard

happyfeet bare har egentlig ikke noen grunn til koffor eg kaller meg det eneste eg kom på i farten når eg registrete meg men herlig film då

happyfeet| er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:09   #158
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Hvordan uttaler man den streken da?

Og punktumet er der. *peker*

Gammel 03-03-09, 21:27   #159
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan: viAnn Råchér

Hvorfor: Fordi jeg er så glad "Chocolate" og særlig Juliette Binoches' "Vianne Rocher".

Gammel 04-03-09, 00:43   #160
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Skal vi se, stælken forklarer hvordan en skvett ble til.
Når jeg ble kjent med henne het hun Bellamire, og bella er jo rimelig vanlig og kjedelig som kallenavn, sant. Så var det etter en relativt morsom episode jeg plutselig fikk for meg at jeg skulle kalle henne bellaskvetten, så het hun det litt, men det er for langt så vi endte opp med Skvetten.

Du er så flink, Stælken min.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:24.