Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Påskeegg i lilla kartong, fra Freia

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-09, 20:37   #161
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Påskeegg i lilla kartong, fra Freia

Nå har jeg funnet dem, på Kiwi.

Klarte bare å spise et halvt da, synes det blir litt vel søtt... kanskje litt preget av lavkarbotilværelsen min?

Gammel 18-02-09, 20:40   #162
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så glad for at jeg synes de smaker skikkelig ekkelt; for da slipper jeg å bli hekta.

:spiser eventyrsjokkis i stedet:

Gammel 18-02-09, 23:11   #163
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De har fått den chipsen (og eggene) på Remaen oppe nå. Men vet du om Dropsen har fått inn selvmords-eggene enda?

Nei de har ikke fått inn enda.
Jeg handler ikke på den remaen. Kanskje den borte med kvadrat har fått inn og. Eller maxi.

Gammel 22-02-09, 14:55   #164
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Gubben har handlet dem, jeg tror jeg står over. Blir litt for mektig for meg.

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 14:59   #165
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg spiste to i går.

Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 11:05   #166
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

...og jeg har fortsatt klart å motstå fristelsen!

Gammel 23-02-09, 11:36   #167
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Interference; vet du om selvmordseggene er kommet inn? Jeg skal ned på Kvadda en tur nå snart og da må jeg innom og se.

Gammel 23-02-09, 20:57   #168
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Nei jeg aner ikke. Du får spørre damen. Jeg har ikke vært på kvadrat på en stund nå.
De lilla eggene var kommet på maxi nå så jeg. Og folk var helt gale.

Gammel 23-02-09, 22:14   #169
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har aldri smakt disse!

Gammel 24-02-09, 00:28   #170
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Nei jeg aner ikke. Du får spørre damen. Jeg har ikke vært på kvadrat på en stund nå.
De lilla eggene var kommet på maxi nå så jeg. Og folk var helt gale.

De har kommet på Dropsen nå, selvmordseggene. Men de var faen (som vanlig) ikke priset, og køen til kassen var så lang at jeg ikke gadd å spørre om prisen, og de så dessuten dyre ut fordi de lå i en stor eske. Jaja, neste gang.

Gammel 24-02-09, 00:37   #171
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De har kommet på Dropsen nå, selvmordseggene. Men de var faen (som vanlig) ikke priset, og køen til kassen var så lang at jeg ikke gadd å spørre om prisen, og de så dessuten dyre ut fordi de lå i en stor eske. Jaja, neste gang.

Hm, jeg må altså en tur på kvadrat i morgen uansett for å hente de nye brilleglassene mine. Kanskje jeg skal ta turen innom.
Når man skal ut med ca 4000 til brilleglass kan ikke et selvmordsegg bli dyrt uansett tenker jeg.

Gammel 24-02-09, 00:38   #172
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nei sant det.
Jeg har sendt en litt hissig (men veldig saklig) mail til Dropsen nå, der jeg har bedt dem om å vennligst begynne å prise varene sine! Minst 70 % av varene i den butikken er uten priser, og det er jækla slitsomt å skulle spørre i kassen etter prisen på HVER ENESTE vare! Er spent på svaret.

Eggene stod i glasshyllen, til høyre når du kommer inn.

Gammel 24-02-09, 01:04   #173
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Ah greit å vite.

Du må si hva svaret ble.
Dropsen på sandvika storsenter hadde pris på omtrent alle varene sine, veldig greit!
Men utvalget var ikke helt det samme som hjemme.

Gammel 24-02-09, 02:24   #174
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nei, jeg var på Sandvika for rundt et år siden, og ble helt hyper da jeg så at de hadde Dropsen der også, men utvalget var skuffende, gitt.

Gammel 24-02-09, 08:21   #175
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Men er det noen som faktisk bruker de plastskjeene som følger med? Jeg har eggene i kjøleskapet og da blir de litt harde og jeg fatter ikke hvordan man kan få brukt skjeene på en fornuftig måte da.

Gammel 24-02-09, 08:35   #176
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjokolade i kjøleskapet? Why?
De ligger jo i romtemperatur i butikken, så de skal ikke være kalde.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 08:49   #177
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Noen sære mennesker liker sjokoladen sin kald. (Peker på Iset.)

Jeg spiste to pakker med sånne egg i helgen.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 09:11   #178
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Noen sære mennesker liker sjokoladen sin kald. (Peker på Iset.)

Jeg spiste to pakker med sånne egg i helgen.

Jeg fikk ikke! Og sjokoladen SKAL være kald!

Gammel 24-02-09, 09:19   #179
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Du sa jo at du ble kvalm av dem, så da spiste jeg dem bare opp selv. Jeg spiste jo halvparten av dem på jobb, og en god del av dem på fredagen. Og da var du ikke her. Så det så.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 09:37   #180
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syntes ikke sjokolade smaker noe om den er kald jeg. Den skal smelte i munnen.. helst innen et minutt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
himmelsk eggeterapi, livsfarlig

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.