|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Nå har jeg bare Statoil sin thermokopp, og den er litt liten. Og synes ikke latte`n blir noe god. Tips?
|
|
|
#62 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Min er kjøpt på HandySize, og jeg synes den funker bra. Rommer 0,33 l. |
|
|
|
#63 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Jeg drikker en cappuchino eller en latte om dagen. Noen ganger to ganger for dagen.
|
|
|
#64 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Jeg drikker mye kaffe. MYE. Mitt eneste nyttårsforsett var å drikke litt mindre. Jeg drikker bare mørkbrent, svart kaffe, og kan ikke fordra sånne latte-nespresso-sjoko-krem-varianter. Itte no jåleri, nei. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Mye. Litt avhengig om jeg har barn hjemme eller ikke. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Audacious
|
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Jeg drikker bare kaffe når jeg driver med politisk fraksjonering, og kun sammen med en bestemt partikamerat. Så hvor mye kaffe jeg drikker er avhengig av hvor lenge det er til neste nominasjonsmøte/årsmøte/landsmøte osv.
|
|
|
#67 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?
|
|
|
#69 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Null kopper kaffe her. Har aldri likt det. Etter at jeg ble gravid for andre gang blir jeg direkte kvalm av kaffelukt, faktisk såpass at jeg brekker meg om det blir for kraftig. Festlig å gå forbi kaffebrenneributikken i Stavanger.
|
|
|
|
#70 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Ikke avhengig, drikker innimellom. |
|
|
|
#71 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Jeg drikker alt for mye kaffe. I hvert fall ei full kanne på minimum en liter hver dag. Et krus før jobb som oftest, og ei kanne på jobb. Sitter mye i dagligstue med pasienter, så det blir automatisk mye kaffedrikking. |
|
|
|
#72 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Godt å høre at det er flere som meg. Nå tok jeg en decaff i sted, i går slet jeg faktisk litt med å sovne. Og det er ikke så lurt med en baby som er våken mange ganger iløpet av natten.
|
|
|
#73 |
|
I mål
|
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Jeg drikker alt fra 2 kopper til 1 liter daglig. Det blir fort mye, men jeg prøver begrense meg litt. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Jeg drikkker stort sett en latte om dagen. Lager gjerne hjemme hvis jeg har tid, eller kjøper i kaffebaren på jobb. Jeg tror jeg skal ønske meg thermokopp til bursdagen min (og kaffemaskin når mannen vinner i lotto).
|
|
|
|
#75 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?4-5 kopper om dagen tenker jeg.
|
|
|
|
#76 |
|
Tilpasser tittel
|
Hvordan får du sove?!
|
|
|
#77 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Jeg har oppdaget en lei tendens: Hver gang denne tråden kommer opp, går jeg og henter meg en ny kopp kaffe. |
|
|
|
#78 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Jeg drikker 2-3 kopper hver dag, og flere når jeg jobber eller er sosial på andre måter. Kaffe; |
|
|
|
|
|
#79 |
|
med mange baller i lufta
|
|
|