Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Bli "fan" av FP på Facebook

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-08, 09:56   #381
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Jasså, da må jeg jammen prikke deg for å sjekke!
Nei det fikk jeg altså ikke lov til, du har visst allerede fått en prikk av meg.

Sjekk kontrollpanelet ditt.

Gammel 25-11-08, 10:11   #382
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Sjekk kontrollpanelet ditt.

Takk for tilfredsstillelse av min nysgjerrighet. Hun er ikke min kusine, "bare" en venn. Poeng til deg for å ha funnet ut hvem jeg er iallefall.

Gammel 25-11-08, 10:13   #383
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Takk for tilfredsstillelse av min nysgjerrighet. Hun er ikke min kusine, "bare" en venn. Poeng til deg for å ha funnet ut hvem jeg er iallefall.

Så da er det en annen på FP som er venn med kusina di, og vi har en felles venn?

Gammel 25-11-08, 10:27   #384
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Så da er det en annen på FP som er venn med kusina di, og vi har en felles venn?

Det stemmer. Verden er liten.

Gammel 26-11-08, 23:11   #385
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flere som kjenner insidere i Penthouseplayboys her jo. ...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 17:12   #386
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

*Drar opp dette*
Ny Fan!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 17:15   #387
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Persian, her.

*Drar opp dette*
Ny Fan!

Fremdeles

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 17:19   #388
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Fremdeles

Har du prøvd å skremme meg vekk?

Gammel 22-02-09, 17:28   #389
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du prøvd å skremme meg vekk?

Høh? Ikke sikker på hva du mener. Jeg mente bare at jeg er skeptisk. Hvis man først vil være anonym her inne, er det kanskje ikke så lurt å melde seg inn i den gruppa. Tror jeg.

Gammel 22-02-09, 17:59   #390
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Jeg har ikke vært noe anonym her inne. Med bilder av meg og barna, omtrendt lagt ut navn på alle oss og hvor vi bor og hva slags farge vi har på huset osv. Men skjønner at noen ikke vil at andre skal vite hva dem heter osv.

Jeg har forresten gjort slik at ingen "som ikke er venn med meg" kan se min venneliste. Ei heller se etternavnet mitt!

Gammel 22-02-09, 18:16   #391
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

*Drar opp dette*
Ny Fan!

Fake FB-navn.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 18:51   #392
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Fake FB-navn.

Nei faktisk mine riktige fornavn. Men jo takk skal du ha!

Gammel 22-02-09, 19:06   #393
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oisann. Jeg ble vist medlem :skummelt:

Gammel 22-02-09, 20:28   #394
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Kommer nok ikke til å melde meg inn. yse: Har nettopp sett at en her på FP har en på vennelisten som jeg var i barselgruppe med i RL, og to FP`ere har to tidligere kolleger av meg på vennelisten.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 20:31   #395
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er et glimrende eksempel på hva jeg ikke skal inn på. Eldstes lærer har nettopp sendt meg venneforespørsel på FB og jeg ser ikke for meg at jeg skal lokke henne inn hit. Eller en milliard andre mennesker.

Gammel 22-02-09, 20:43   #396
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Jeg er med

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 20:47   #397
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Fant ei som hadde en tidligere kollega av meg. Hmm verden ikke stor nei.

Gammel 22-02-09, 20:56   #398
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Jeg er med

Vi har flere felles kjente.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 21:00   #399
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Vi har flere felles kjente.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 22:03   #400
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Dette er et glimrende eksempel på hva jeg ikke skal inn på. Eldstes lærer har nettopp sendt meg venneforespørsel på FB og jeg ser ikke for meg at jeg skal lokke henne inn hit. Eller en milliard andre mennesker.

En viss plass hadde frosset til is før jeg hadde sendt venneforespørsel til elevenes foreldre.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:03.