Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan kle ut en toåring?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-09, 08:55   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvordan kle ut en toåring?

Barnehagen skal ha karneval på fredag, og jeg har ikke spesifikt sjekket butikker enda, har bare i minne hva jeg så på Tous R us sist jeg var innom. Og det var minst 10 forskjellige prinsesse-utkledninger, og minst 10 forskjellige sloss-superhelt-utkledninger. Stort utvalg, samme tema.

Eneste temaføringen barnehagen er: Barna skal ikke kle seg ut som noe som sloss (ei heller tiger). Og det er jo forsåvidt ikke noe problem for meg heller, siden jeg ikke er begeistret for slikt. Men jeg sliter litt med kreativiteten og aner ikke hva som finnes der ute, og tenkte kanskje dere hadde noen tips.

Gammel 19-02-09, 08:56   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kle ut en toåring?

Alveslottet, DM. De har butikk på Minde.

Poden fikk dragekostyme derfra til bursdagen.

Gammel 19-02-09, 08:57   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan er prisnivået der da?

Gammel 19-02-09, 08:57   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Marihøne. Jeg hadde en svært sjarmerende toåring med prikker på i fjor.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 08:58   #5
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor kommer du med dette så seint da? Du kunne jo ha fått låne verdens søteste ku-kostyme av meg om du hadde spurt litt før.

Nå foreslår jeg hvitt fra topp til tå, harepusører og en pompong på stumpen som hale.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 09:00   #6
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Når min yngste var nesten to år var hun kanin. Hvit genser/body, hvit stilongs og kaninører. Rosa nese og en liten hvit dott som hale. Enkelt, billig og veldig greit.
Samme kostyme kan man få til med svart ganser og stilongs og katteører samt en langre hale, grått med elefantører Da må man ha snabel også) osv. Bare finn noen ører som passer og kle på barnet klær i farge som passer og vips har man et lite koselig dyr.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 09:00   #7
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes å ha sett mange koselige kostymer som harepus, ku, marihøne osv i butikken. Begge mine har lekt mye med harekostymet og kukostmet vi har, så det er artig også utenom sesong.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 09:05   #8
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Til så små syns jeg ikke det er mye prinsesser og superhelter.

Ole brumm og alle vennene hans er typiske kostymer jeg har sett til de små, bie, katt, kanin, elefant osv. Extraleker har billige kostymer og godt utvalg.

Gammel 19-02-09, 09:07   #9
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Hvorfor kommer du med dette så seint da?

Tiden har liksom flydd, og ikke aner jeg hvor den ble av.

Mange gode forslag her. Håper jeg finner noe. Er det på vanlige lekebutikker dere finner kostymer og ører og sånn?

Sist redigert av DM : 19-02-09 kl 09:22.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 09:07   #10
Albertine
Passiv

Standard

Toys R Us har også ører, snute og hale til mange forskjellige dyr.

Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 09:09   #11
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hvordan er prisnivået der da?

Det er nok litt dyrere med Alveslottes silkekostymer enn plastgreiene fra Nille og Toys'r'us; men det er jo en helt annen kvalitet ...

Ellers har vel Ikea noen ører og haler, vel?

Gammel 19-02-09, 10:46   #12
jannski
Utålmoooodig

jannski sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
jannski er litt kul
Standard

Her blir det rosa ulltøy med sommerfuggelvinger fra HM til 59 kroner på ryggen til snart 3-åringen. Slengte på et Hallo Kitty-pannebånd for å være gem!

jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 10:48   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Toys R Us har også ører, snute og hale til mange forskjellige dyr.

Det var det jeg tenkte å foreslå også. Billig blir det i tillegg.

Storebror var forøvrig bie da han var i den alderen.

Gammel 19-02-09, 10:49   #14
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Min 2-åring endte opp som verdens søteste klovn.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 10:50   #15
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minsten var Heffalompen når han var to år. Stor suksess.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 10:52   #16
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg var nettopp på extra leker og kjøpte bie kostyme til 99kr. Valget sto mellom bie og marihøne.

Alveslottet var ikke åpent når jeg kjørte forbi før i dag

Egentlig hadde jeg bare tenkt å feste noen filt ører på en brun tynn hjelmlue jeg har og så brun body og brun strømpebukse, men har glemt luen hver gang jeg skulle hente den i barnehagen denne uken.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 10:52   #17
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

De har nå pleid å ha Tigergutt og Ole Brumm og elefanter og ymse på lekebutikkene, når jeg tenker meg om.

Gammel 19-02-09, 10:52   #18
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

I fjor hadde eg ein Nasse Nøff-2åring.

Gammel 19-02-09, 12:15   #19
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Er det jente?

Vi har jente og på karneval i fjor da hun var ett år hadde vi på henne rosa body og rosa strømpis - også kjøpte vi til sånne vinger de selger på HM.... De kostet rundt sytti kroner... samt et strutteskjørt som de selger der.

Hun ble så søt atte!

Gammel 19-02-09, 13:04   #20
Annie
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2008
Annie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har nettopp kjøpt indianer kostyme - med fjær og fin dress til 2,5 åring for 79 kr. på ExtraLeker.
Kan indianer defineres som voldelig...??

Annie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.