Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Beste sjokoladen du vet?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-09, 12:09   #121
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Beste sjokoladen du vet?

Opprinnelig lagt inn av Sessa, her.

Selvfølgelig freia melkesjokolade.
Er det noen som ikke liker den? :sikle:
Nå må jeg på butikken.. :løper:

Ja jeg liker den ikke. Synnes den er for mektig,kvalmende og skarp. og så klistrer den seg i ganen

Gammel 13-02-09, 14:33   #122
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Men akkurat i dag er det ingen tvil i min sjel: Den beste sjokoladen jeg vet er Freia Premium med sitron og ingefær.

Etter å ha lest dette ville jeg prøve denne. Men altså 30 ! kr for den tynne platen (150 gram ?) og det på den lokale REMA butikken.

Godt jeg er gnien så sparte jeg de kaloriene

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 21:19   #123
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av lillebø, her.

I Sverige har de en lys kokesjokelade fra Fazer som ligger i bakehyllen.Den er knallgo!Den sammen med fersk annanas på grillen og is til.Nam!

Er det den hvite med lime-smak? Den er så god at den forsvant før jeg rakk å bruke den til pannacottaen den var ment til....

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 21:37   #124
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

JEG liker den ihvertfall, helst når den er sååå myk at det ikke går ann å brekke av en bit, så hvis den er hard, får den en tur i micro...mmmmmmm.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 21:47   #125
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Liker og liker ... I nøden spiser selv fanden fluer. Sjokolade med fyll i er best. Freia melkesjokolade - eller hvilken som helst ren melkesjokolade for den saks skyld - kommer langt ned på lista.

Gammel 13-02-09, 21:51   #126
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

DET ER HELT UMULIG!!!
Det er mye lettere å skrive hvilke man IKKE liker ...

Gammel 13-02-09, 22:01   #127
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

For tiden er det Caramello. Den flytende karamellen sammen med nidar melkesjokolade er fantastisk.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 23:22   #128
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fruktnøtt, Mars, Japp, Lion.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 23:25   #129
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Melkesjokolade
Smash
Walters mandler
Stratos
Kvikk Lunsj

Æsj! Dette var dumt.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 09:42   #130
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

JEG liker den ihvertfall, helst når den er sååå myk at det ikke går ann å brekke av en bit, så hvis den er hard, får den en tur i micro...mmmmmmm.

Åh herregud. :kvalm: Jeg lar den alltid ligge i kjøleskapet, den skal være iiiskald! Det skal forresten all sjokolade, bortsett fra mørk.

Gammel 14-02-09, 10:48   #131
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Nå har jeg prøvd Walters mandler og den var heeelt nydelig god!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 11:17   #132
Sundae

Sundae sin avatar

Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Dette er jo en helt grusom tråd. Jeg merker at jeg slikker meg rundt munnen mens jeg leser....

Gammel 15-02-09, 00:06   #133
Lillepus84
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2008
Lillepus84 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Stratos nå om dagen

Lillepus84 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 18:16   #134
Skvetten
Passiv

Standard

Melkesjokolade med lakris, påskeegg fra freia, stratos, melkesjokolade, firkløver, bocca, cuba, hobby, sjokoladebananer, nero og banansjokolade den i gult metallpapir.

Nei nå må jeg slutte her, får så sinnsykt lyst på og jeg er på diett.

Men det er mange flere, simpelten elsker sjokkis.

Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 19:53   #135
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av sannereg, her.

Den sjokoladen som man kakket savner jeg også, kansje vi skal lage en gruppe på facebook

Den er jo å få kjøpt nå.
Sambo kom hjem fra butikken helt vill i går, da hadde han funnet den igjen og måtte bare kjøpe

Gammel 15-02-09, 20:31   #136
Sundae

Sundae sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amanas, her.

Den er jo å få kjøpt nå.
Sambo kom hjem fra butikken helt vill i går, da hadde han funnet den igjen og måtte bare kjøpe

Men er det helt den samme eller er det den som ligner veldig (men ikke smaker helt det samme)....Hvor kjøpte han den??

Gammel 15-02-09, 21:05   #137
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Men er det helt den samme eller er det den som ligner veldig (men ikke smaker helt det samme)....Hvor kjøpte han den??

Han mener det er den samme, innpakningen var ny men sjokoladen smakte det samme. Ikke vett jeg, smakte en bit men liker ikke helt den appelsinsmaken. Jeg mener det var litt forskjell men nå har jeg bare smakt en bit av den som var for noen år siden og. Så husker kansje feil eller blander med noe annet.

Han kjøpte den på mega.

Gammel 18-02-09, 17:10   #138
Elida
Nybegynner

Elida sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sørlandet
Elida har et hav av muligheter foran seg
Standard

Walthers, monolitt og japp. Og mørk sjokolade generelt...

Elida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 18:47   #139
Missy
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2007
Missy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Cuba.

Missy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.