|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
superbruker
|
![]() Sv: Otto Jr.
Det er selve konseptet som kritiseres. Ikke gutten. Det er ingen som trykker ned noen. Jeg syns showet er dårlig. Det betyr ikke at jeg syns at gutten gjør en dårlig jobb. Jeg liker ikke konseptet med at et barn skal holde på sånn. Jeg syns ikke det er morsomt. Det er ingen her som kritisert gutten.
Propella Sist redigert av Propella : 03-02-09 kl 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Otto Jr.Vet du hva!? Hvis man blar om til første side kan man se hva en bruker har skrevet som ligger nest øverst, som jeg mener er rettet utrolig mye til denne gutten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
superbruker
|
Det er en rollefigur som blir diskutert. Ikke gutten. Skill mellom person og sak!
![]() |
#64 |
Mother of Dragons
|
Du har fått saklige tilsvar som du ikke svarer på.
![]() |
#65 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Otto Jr.Det er trist at sønnen din har blitt mobba. Det er trist at mor er død. Men det forandrar ikkje det faktum at rollefiguren er usmakelig og det skremmer meg at du som far tilsynelatande ikkje er i stand til å skille mellom din sønn og rollefiguren!
![]() |
#66 |
Mother of Dragons
|
Det var bare mobbeofre som fikk melde seg på? Bare på den skolen eller over hele landet?
![]() |
#67 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Otto Jr.Det var noen her i forumet som sa at sønnen deres aldri hadde fått vært med på dette programmet, fordi de mente det var drøyt og upasselig. Men det er jo bare en rollefigur:S er det mulig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Ventar stadig på vår
![]() Sv: Otto Jr.Nokon av oss har prinsipp.
![]() |
#69 |
Nybegynner
![]() |
Traff meg rett i hjertet vet å skrive noe sånt som å nekte for noe som har tatt lang tid å sørge over |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Mother of Dragons
|
Hvordan vet du at det ikke er en skoleungdom? Kjenner du ham?
![]() |
#73 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Nå har jeg store problemer med å ta deg og historien din seriøst, men jeg kan jo svare som om det var seriøst da... |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Mother of Dragons
|
Du vil ha oss til å tro at skolene fikk melding om at det var ledig rolle i et show, men at det var forbeholdt mobbeofre?
![]() |
#75 |
Ventar stadig på vår
Eg uthevar litt frå innlegget mitt, for det ser ikkje ut til at du har fått med deg kva eg skreiv.
![]() |
#76 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Otto Jr.Det er mye barn lærer seg før dem fyller 11 år så jeg ser ikke på dette som noe han har lært under opptaket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Otto Jr.Her her har jeg sakset litt fra internett - kan nett-trollene gi seg nå???:
![]() ![]() Sist redigert av Mamarazzi : 03-02-09 kl 11:53. Årsak: La inn lenke |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Er stor forskjell på å lære noe ute blant venner, og på å lære det av voksne, som liksom skal være rollemodeller, og attpåtil stå frem på landsdekkende tv med det de har lært. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Leser
|
![]() Sv: Otto Jr.Ja, nå er jeg spent på hva faren sier til at moren til gutten er stått opp fra de døde. Miraklenes tid er tydeligvis ikke forbi på FP.
![]() |
#80 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Otto Jr.Mama:
![]() |
![]() |
|
|