Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Otto Jr.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-09, 11:26   #61
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Otto Jr.

Opprinnelig lagt inn av knut arne. (40 år), her.

Min sønn ble plokket ut til å være med på torsdagsklubben på grunn av store problemer med mobbing. Etter at han fikk delta i dette showet er en lettelse for meg som alene far og selvfølgelig min sønn. Moren hans døde for 2 år siden så det er litt av vært han har å tenke på. Så vi får håpe for guds skyld at han ikke besøker denne siden og leser hvordan vokse mennesker trykker han ned på denne måten.

Det er selve konseptet som kritiseres. Ikke gutten. Det er ingen som trykker ned noen. Jeg syns showet er dårlig. Det betyr ikke at jeg syns at gutten gjør en dårlig jobb. Jeg liker ikke konseptet med at et barn skal holde på sånn. Jeg syns ikke det er morsomt. Det er ingen her som kritisert gutten.

Sist redigert av Propella : 03-02-09 kl 22:12.
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 11:26   #62
vidar 45
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2009
vidar 45 er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Vet du hva!? Hvis man blar om til første side kan man se hva en bruker har skrevet som ligger nest øverst, som jeg mener er rettet utrolig mye til denne gutten!
Her er det.
"Det er fast innslag ja.

Og heilt ærlig. Den siste kommentaren guttungen kom med hadde endt med ein ørefik frå mi side. *hissigpropp*"

vidar 45 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 11:28   #63
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vidar 45, her.

Vet du hva!? Hvis man blar om til første side kan man se hva en bruker har skrevet som ligger nest øverst, som jeg mener er rettet utrolig mye til denne gutten!
Her er det.
"Det er fast innslag ja.

Og heilt ærlig. Den siste kommentaren guttungen kom med hadde endt med ein ørefik frå mi side. *hissigpropp*"

Det er en rollefigur som blir diskutert. Ikke gutten. Skill mellom person og sak!

Gammel 03-02-09, 11:29   #64
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min sønn ble plokket ut til å være med på torsdagsklubben på grunn av store problemer med mobbing. Etter at han fikk delta i dette showet er en lettelse for meg som alene far og selvfølgelig min sønn. Moren hans døde for 2 år siden så det er litt av vært han har å tenke på. Så vi får håpe for guds skyld at han ikke besøker denne siden og leser hvordan vokse mennesker trykker han ned på denne måten.

Du har fått saklige tilsvar som du ikke svarer på.

Denne historien du kommer med her er ikke troverdig.

Gammel 03-02-09, 11:32   #65
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Det er trist at sønnen din har blitt mobba. Det er trist at mor er død. Men det forandrar ikkje det faktum at rollefiguren er usmakelig og det skremmer meg at du som far tilsynelatande ikkje er i stand til å skille mellom din sønn og rollefiguren!

Gammel 03-02-09, 11:34   #66
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei selvfølgelig ikke. Som jeg skrev i sta så ble han plukket ut blant mobbeofre på skolen.

Det var bare mobbeofre som fikk melde seg på? Bare på den skolen eller over hele landet?

Gammel 03-02-09, 11:36   #67
vidar 45
Nybegynner

vidar 45 er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Det var noen her i forumet som sa at sønnen deres aldri hadde fått vært med på dette programmet, fordi de mente det var drøyt og upasselig. Men det er jo bare en rollefigur:S er det mulig?

vidar 45 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 11:37   #68
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Nokon av oss har prinsipp.

Gammel 03-02-09, 11:39   #69
knut arne. (40 år)
Nybegynner

knut arne. (40 år) er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Det er trist at sønnen din har blitt mobba. Det er trist at mor er død. Men det forandrar ikkje det faktum at rollefiguren er usmakelig og det skremmer meg at du som far tilsynelatande ikkje er i stand til å skille mellom din sønn og rollefiguren!

Traff meg rett i hjertet vet å skrive noe sånt som å nekte for noe som har tatt lang tid å sørge over

knut arne. (40 år) er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 11:40   #70
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Du vet du hva!? Nå sitter jeg inne i brakka på jobben i lunsjen og begyner å bli veldig provosert når du uttaler deg som om faren til denne gutten er en skole-gutt som sitter på skolen med sin skole-pc bare for å lage faenskap!

Hvordan vet du at det ikke er en skoleungdom? Kjenner du ham?

Gammel 03-02-09, 11:40   #71
knut arne. (40 år)
Nybegynner

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det var bare mobbeofre som fikk melde seg på? Bare på den skolen eller over hele landet?

Det var mobbeofre fra Oslo

Gammel 03-02-09, 11:41   #72
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Traff meg rett i hjertet vet å skrive noe sånt som å nekte for noe som har tatt lang tid å sørge over

Hva mener du?

Gammel 03-02-09, 11:41   #73
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Det var noen her i forumet som sa at sønnen deres aldri hadde fått vært med på dette programmet, fordi de mente det var drøyt og upasselig. Men det er jo bare en rollefigur:S er det mulig?

Nå har jeg store problemer med å ta deg og historien din seriøst, men jeg kan jo svare som om det var seriøst da...

Joda, det er bare en rollefigur, men det endrer da ikke på det at guttungen lirer ut av seg en hel masse som jeg ikke finner passende til unger på den alderen.

Han lærer det, og jeg antar at han ikke på uforklarlig vis har glemt hva han har lært etter opptak.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 11:43   #74
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Det var mobbeofre fra Oslo

Du vil ha oss til å tro at skolene fikk melding om at det var ledig rolle i et show, men at det var forbeholdt mobbeofre?

Hva mener du er sannsynligheten for at noen tror på noe sånt?

Gammel 03-02-09, 11:44   #75
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Eg uthevar litt frå innlegget mitt, for det ser ikkje ut til at du har fått med deg kva eg skreiv.

Og sånn for å markere det litt med store bokstavar: eg kondolerer for dykkar tap av kone og mor. Eg er oppriktig lei meg for at din sønn, og andre, må oppleve mobbing.

Gammel 03-02-09, 11:48   #76
knut arne. (40 år)
Nybegynner

Standard

Det er mye barn lærer seg før dem fyller 11 år så jeg ser ikke på dette som noe han har lært under opptaket.

Gammel 03-02-09, 11:51   #77
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Her her har jeg sakset litt fra internett - kan nett-trollene gi seg nå???:

Suksessen var et faktum, og mange seere hadde nok fått seg en ny favoritt-journalist. Men hvis du ønsker å bli bedre kjent med Mario, må du nok vente til neste gang han er på TV.

- Han er bare 13 år, og ønsker ikke mer oppmerksomhet fra pressen rundt sin rolle. Han ønsker å være med videre i programmet, men i samråd med foreldrene har vi valgt å holde etternavnet hans skjult, forteller pressekontakt i TV 2, Bjarne Laastad, til Seher.no.

- Han er gull!
- Hvordan kom dere opp med en idé som innebar en 13-åring?

- Dette var noe redaksjonen kom opp med, og som vi ville gjøre. Vi fant ham gjennom Oslo barne- og ungdomsteater, og han har fungert helt suverent i den rollen han har fått tildelt. Mario er helt gull for oss, og vi kommer til å bruke ham i flere programmer framover. Dog ikke hver gang, forteller Laastad.

Alt "Mini-Otto" gjør på skjermen, blir han - ifølge Laastad - instruert om å gjøre gjennom et forhåndslaget manus som er skrevet av andre i redaksjonen. Og responsen har vært overveldende.

- Responsen har vært helt "sinnssyk". Både i nettfora og diverse anmeldelser kommer det jo tydelig fram at folk allerede har blitt "forelsket" i denne gutten, og at folk synes det han gjør er utrolig morsomt, sier pressekontakten.

Skjult kamera
- Hvilke vurderinger gjorde Marios foreldre før de sa ja til at han skulle spille denne rollen?

- Foreldrene var veldig åpne rundt dette. De var klare for det, han er jo tross alt skuespiller - og spiller bare en rolle, forteller Laastad, som samtidig avslører at det allerede er gjort flere opptak med den sjarmerende unggutten.

- Det er gjort noen opptak, ja, men jeg vet ikke når - eller om - opptakene vil bli vist. det jeg i hvert fall kan si er at noe av det han vil gjøre framover innebærer skjult kamera, sier Laastad til Seher.no.

http://www.seher.no/php/art.php?id=788061

Sist redigert av Mamarazzi : 03-02-09 kl 11:53. Årsak: La inn lenke
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 11:52   #78
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Det er mye barn lærer seg før dem fyller 11 år så jeg ser ikke på dette som noe han har lært under opptaket.

Er stor forskjell på å lære noe ute blant venner, og på å lære det av voksne, som liksom skal være rollemodeller, og attpåtil stå frem på landsdekkende tv med det de har lært.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 11:53   #79
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, nå er jeg spent på hva faren sier til at moren til gutten er stått opp fra de døde. Miraklenes tid er tydeligvis ikke forbi på FP.

Gammel 03-02-09, 11:55   #80
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mama:

Bør vi forresten begynne å ha alder i titlene våre? nolo (19 år)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.