Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Veske som står av seg selv og tåler litt vann

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-09, 10:18   #1
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Veske som står av seg selv og tåler litt vann

Ja det trenger jeg. Den må ha plass til noe A4 oppi. Hmmm...kanskje jeg bare skulle bruke skiphopen? Eller kanskje ikke? (er driiit lei av den etter å ha drasset rundt på den konstant i 2,5 år...)

Noen som har noen andre tips enn skiphop?

Gammel 03-02-09, 10:23   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Veske som står av seg selv og tåler litt vann

Mac har noen fiiiine vesker til sine fiiiiiine maskiner
Jeg får perm og min asus laptop oppi min gamle veske til macen. åh jeg svaner macen

Gammel 03-02-09, 10:25   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lyst på skiphop til veske. De er geniale, sånn uten lokk, selvsagt.

Gammel 03-02-09, 10:44   #4
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Den må jo selvsagt ha lokk. I allefall her i Bergen. Egentlig tilfredsstiller skiphopen alle kravene mine. Bortsett fra det at jeg synes den bør være litt finere og litt mer stylish når jeg skal ha den på jobben. Strengt tatt må den ikke det heller da men. Jeg har LYST på ny fin veske! Men jeg kjøper ingen mac-veske altså. Jeg er ingen macfantast, og tenker at om jeg vandrer rundt med en mac-veske så tror folk at jeg er det.

Gammel 03-02-09, 11:17   #5
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hva skal du bruke den til da? Synes du kan unne deg en ordentlig veske etter 2.5 år med stellevesker ja.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 11:17   #6
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Ops, der hadde du visst svart lenge før jeg fikk oppdatert siden.

Tre stk!
Gammel 03-02-09, 11:37   #7
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Hva skal du bruke den til da? Synes du kan unne deg en ordentlig veske etter 2.5 år med stellevesker ja.

Skal bruke den når jeg skal på jobb og når jeg for en gangs skyld er ute uten barn, på shopping etc. Av og til drar jeg med meg bøker og ting hjem fra jobben og jeg syns også det er greit å kunne putte småting jeg har kjøpt oppi veska istedet for å drasse rundt på sånne dumme miniposer. Mer miljøvennlig også! Og så ser jeg for meg at selv om jeg kanskje ikke bruker stelleveske så vil den av og til inneholde en bleie eller et klesskift eller to. Så den må ha litt størrelse.

Gammel 03-02-09, 11:50   #8
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Lykke til. Jeg er selv på veske og lommebokjakt.

Tre stk!
Gammel 03-02-09, 11:53   #9
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Men jeg kjøper ingen mac-veske altså. Jeg er ingen macfantast, og tenker at om jeg vandrer rundt med en mac-veske så tror folk at jeg er det.

Det står ikke mac en gang på min veske

Gammel 06-02-09, 11:01   #10
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

www.timbuk2.com. Jeg har en svart, classic Cargo tote (i str. small). Den er vanntett og rommer masse. Kanskje ikke en "på byen" veske, men veldig grei. Jeg brukte den som stelleveske da jeg var hjemme med lillebror. Nå har den blitt jobbveske. Får ikke ringperm oppi den, men får fint en bunke med papirer oppi og kan lukke den igjen etterpå.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.