|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skal rømme
|
![]() Veske som står av seg selv og tåler litt vannJa det trenger jeg. Den må ha plass til noe A4 oppi. Hmmm...kanskje jeg bare skulle bruke skiphopen? Eller kanskje ikke?
![]() |
#2 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Veske som står av seg selv og tåler litt vannMac har noen fiiiine vesker til sine fiiiiiine maskiner
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Veske som står av seg selv og tåler litt vannJeg har lyst på skiphop til veske. De er geniale, sånn uten lokk, selvsagt.
![]() |
#4 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Veske som står av seg selv og tåler litt vannDen må jo selvsagt ha lokk. I allefall her i Bergen. Egentlig tilfredsstiller skiphopen alle kravene mine.
![]() |
#5 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Veske som står av seg selv og tåler litt vannHva skal du bruke den til da? Synes du kan unne deg en ordentlig veske etter 2.5 år med stellevesker ja.
![]() |
#6 |
![]() Sv: Veske som står av seg selv og tåler litt vannOps, der hadde du visst svart lenge før jeg fikk oppdatert siden.
![]() |
#7 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Veske som står av seg selv og tåler litt vann
Skal bruke den når jeg skal på jobb og når jeg for en gangs skyld er ute uten barn, på shopping etc. Av og til drar jeg med meg bøker og ting hjem fra jobben og jeg syns også det er greit å kunne putte småting jeg har kjøpt oppi veska istedet for å drasse rundt på sånne dumme miniposer. Mer miljøvennlig også! Og så ser jeg for meg at selv om jeg kanskje ikke bruker stelleveske så vil den av og til inneholde en bleie eller et klesskift eller to. Så den må ha litt størrelse.
![]() |
#8 |
![]() Sv: Veske som står av seg selv og tåler litt vannLykke til. Jeg er selv på veske og lommebokjakt.
![]() |
#9 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Veske som står av seg selv og tåler litt vann
Det står ikke mac en gang på min veske
![]() |
#10 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Veske som står av seg selv og tåler litt vannwww.timbuk2.com. Jeg har en svart, classic Cargo tote (i str. small). Den er vanntett og rommer masse. Kanskje ikke en "på byen" veske, men veldig grei. Jeg brukte den som stelleveske da jeg var hjemme med lillebror. Nå har den blitt jobbveske. Får ikke ringperm oppi den, men får fint en bunke med papirer oppi og kan lukke den igjen etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|