|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Kulturforum?Hadde det vært en idé å døpt om film- og musikkforumet til et kulturforum? Jeg savner et sted å snakk om kunst, teater og slikt. Foreløpig blir dette oftest plassert i generelt, men jeg syns ikke det passer helt der.
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Kulturforum?Jeg synes det hadde vært greit, og er enig i at det kunne passe å ha disse tingene samlet. Ett underforum for hver type kultur høres ryddig ut, men det tror jeg ikke det er "marked" for; skulle det vise seg å bli det, er det jo bare å lage flere senere.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kulturforum?Høres veldig bra ut, spør du meg!
|
|
|
#7 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kulturforum?God idé.
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kulturforum?
Tror du ikke det er greit å slå det sammen med film og musikkforumet? Så blir det ikke hundrevis av bittesmå underforaer? Jeg syns det er greit at det er et eget litteraturforum, også kan man ha et kulturforum i tillegg.
Hårete?
|
|
|
#12 |
|
Går videre
|
Sv: Kulturforum?
Nei, jeg liker det som det er! Jeg vil ha eget kulturforum. Hjelp meg da! Opprop? Poll?
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Sv: Kulturforum?Det overordnede forumet som pleide å hete "Krambua" er nå døpt om til "Kultur og underholdning". Diskusjoner om kultur som ikke hører inn under de tre underforumene, kan tas direkte i dette.
|
|
|
#14 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kulturforum?JA! Kulturforum!
|
![]() |