|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
| Se resultatene: Bruker du uttrykket "og i det hele tatt"? | |||
| Ofte |
|
11 | 11,96% |
| Noen ganger |
|
30 | 32,61% |
| Sjelden |
|
27 | 29,35% |
| Aldri |
|
25 | 27,17% |
| Annet |
|
0 | 0% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ...og i det hele tatt!Er det fyllord det heter, altså? Blir det likens med "ikke sant"? Hvilke andre fyllord bruker vi?
|
|
|
#24 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: ...og i det hele tatt!Tenke, tenke, tenke... Nei, aldri. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
flisespikker
|
Sv: ...og i det hele tatt!Jeg bruker det, jeg er ikke sikker på hvor ofte jeg bruker det, men det kan godt være at det er ganske ofte. Hva jeg legger i det? Tja, sånt er vanskelig å definere eksakt, men ofte gir det vel et slags inntrykk av at jeg ikke orker å si alt som kunne vært sagt i sakens anledning, enten fordi jeg er lei av saken eller fordi det ville ta for lang tid eller fordi jeg ser at setningen allerede er lengre enn den burde være og burde vært avsluttet for lengst og i det hele tatt.
|
|
|
#26 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ... og i det hele tatt!Nope! |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Fersking
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: ... og i det hele tatt!Sjelden. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: ... og i det hele tatt!Jada, det forekommer ganske ofte. I likhet med, vettu, whats so ever og ja ikke sant. |
|
|
|
#32 |
|
TittelTøs
|
Sv: ... og i det hele tatt!Jeg må si aldri, siden jeg ikke skjønner i hvilken sammenheng dette skal/bør brukes engang...
|
![]() |
|
|