Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-09, 13:49   #61
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Jeg kjøpte den her om dagen på Lemon Head på Strømmen Storsenter til 169,-. Har ikke fått prøvd den enda da.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 14:03   #62
Capri
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2007
Capri har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Jeg bestillte for 13 dager siden og den er ikke kommet enda.
Hvor lang tid pleier det å ta fra lookfantastic?

Jeg fikk min i posten for ett par dager siden, det tok vell 8-9 dager.

Capri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 18:51   #63
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bestillte for 13 dager siden og den er ikke kommet enda.
Hvor lang tid pleier det å ta fra lookfantastic?

Det tar 3-4 dager hvis det kommer rett frem. Blir det liggende i tollen tar det desverre lenger tid ... men Lookfantastic sender samme dag som bestilling hvis de får den før 1600

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 18:54   #64
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men den kostet jo under 200. Blir vel ikke liggende i tollen da.

Sender dem mail til uka om den ikke kommer snart.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 19:04   #65
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Men den kostet jo under 200. Blir vel ikke liggende i tollen da.

Sender dem mail til uka om den ikke kommer snart.

Jo desverrse så kan det skje og det ser ut til å skje oftere og oftere. Opplever også at bøker jeg bestiller fra Amazon oftere blir liggende i tollen og forsinket i 2-3 uker ...

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 21:14   #66
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Er avhengig.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 21:21   #67
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Alt man lærer her. Men ikke noe for tykt, frizzy hår, altså?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 21:36   #68
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har tykt hår halvlangt hår, som blir tungt. Jeg trodde ikke dette var noe for meg. Men det er det altså. Løfter litt på toppen og hiver inn litt med røttene. Så løfter alt seg så fint atte. Nå skal det sies at det er litt oppklippet håret mitt, men ikke mye.

Gammel 24-01-09, 22:33   #69
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men blir det mindre frizzy?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 23:04   #70
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Det er vel helst volum det skal bli av det. Kanskje du kan kombinere det med et annet produkt som tar frizzyen?

Gammel 25-01-09, 21:47   #71
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men blir det mindre frizzy?

Blir overhodet ikke mindre frizzy.
Dette er noe som jeg mener ikke blir pent på tørt og brusete hår..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 21:49   #72
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg bare må skryte av dette produktet. Jeg har brukt det i snart 4 mnd og har ENDELIG funnet det perfekte produktet som holder håret mitt "in shape" hele dagen lang. Anbefales på det sterkeste, det er rett og slett bare å drysse bittelitt av dette oppå hodet etter du har stylet deg om morgene og det holder hele dagen. Perfekt for mitt hår som er veldig fint og glatt men med sveis som krever styling ...

Flere her som bruker DUST IT?

Hos frisøren her koster DUST IT nærmere 300kr men på lookfantastic får du det til £10

http://www.lookfantastic.com/hair/os...ng-powder.html

Hmmm. Jeg har dette i baderomsskapet, men er ikke frelst. Bruker jeg det riktig, mon tro? Synes det funker bedre med KMS moulding paste og litt spray, jeg. Men jeg skukke gjerne brukt dette dyre pudderet mitt litt. Jeg har (til info, hvis noen vil hjelpe meg litt) lyst, tynt/ fint og halvlangt hår som ser flatt ut uten styling.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 21:55   #73
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hmmm. Jeg har dette i baderomsskapet, men er ikke frelst. Bruker jeg det riktig, mon tro? Synes det funker bedre med KMS moulding paste og litt spray, jeg. Men jeg skukke gjerne brukt dette dyre pudderet mitt litt. Jeg har (til info, hvis noen vil hjelpe meg litt) lyst, tynt/ fint og halvlangt hår som ser flatt ut uten styling.

Du må løfte på håret mens du drysser over.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 21:56   #74
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Løft litt av topphåret og hiv inn litt mot hår-røttene, og rufse til litt. Etter på legger du ned de tufsene som ikke skal stå opp. Mao. litt mer volum innmot hår-røttene blir det.

Gammel 25-01-09, 22:09   #75
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmm. Hva med det håret som henger rett ned på siden og bak, da? Eller skal dette bare være på toppen? Jeg har prøvd å drysse, men synes jeg mister kontroll og føler at håret blir fett, og så har jeg prøvd å ta på fingrene slik frisøren sa at jeg skulle. Jeg registrerer jo at håret er lett å "løfte" igjen i løpet av dagen, så det er nok et bra produkt, men jeg får altså ikke tatt det i håret på den måten jeg sikkert burde.

Gammel 25-01-09, 22:14   #76
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Rufse rufse rett etter at du har kastet det inn, deretter legge det ned pent og pyntelig. Skjønner hva du mener, det tok litt tid før jeg ble fortrolig med det.

Gammel 25-01-09, 22:23   #77
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg prøvde i dag, men det ble ingen suksess ...
Tror jeg klæsjet det for mye utover i håret, og dermed ble det ekkelt "lang-dag-på-stranda-og-saltvanns-hår". Vasket det ut igjen, og brukte den gode gamle volumsprayen fra Wella Professional.

Jaja, jeg får prøve igjen en annen dag ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:10   #78
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åja, osis'en! Det er vel det mest fantastiske hårproduktet som fins? :avhengig:

Ser at den kostar 139,- hjå blivakker.no idag.

Gammel 25-01-09, 23:23   #79
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For frizzy hår, kan eg på det varmaste anbefale Tigi s-faktor silky smooth moisture serum.

Gammel 26-01-09, 13:04   #80
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Jeg tok også i en del mer enn jeg pleier i dag, men håret ble litt stort, liksom. Jeg vil ha glatt og rett hår, men ikke flatt på toppen. Nå minner jeg om Eli Hagen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.