|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Juice, hvilken er best?Jeg er forresten også allergidk mot eple og mye annen frukt og grønnsaker, men tåler juice og annen behandlet vare.
|
|
|
#24 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Juice, hvilken er best?Den beste juicen er den du lager selv. Vi fikk en juicepresse (en skikkelig en som du hiver frukten oppi hel) av min mor til jul, og den har vært flittig brukt. Gleder meg allerede til sommeren med alle gode bær som finnes. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Juice, hvilken er best?Mannen sier han tåler eplejuicen. Makes sense, den er vel pasteurisert/varmebehandlet ... (Han får vanligvis kløe i munn og svelg av rå epler)
|
|
|
#26 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Juice, hvilken er best?Den blå er knallgod.
|
|
|
#27 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juice, hvilken er best?Mandarin Morning er god. Jeg liker også Coop/Røras juice med gulrot og appelsin. Den er mild og god på smak.
|
|
|
#29 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Juice, hvilken er best?Tine Hardanger eple og Tine ananas er gode synes jeg. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: juice, hvilken er best?
Den synes vi er best også. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Juice, hvilken er best?Tines grapefruktjuice er god!
|
|
|
#32 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Juice, hvilken er best?Jeg liker Tropicana sine juicer, både med og uten fruktjuice. LøveMannen og Lillevenn er veldig glad i juice med blæbar/druer. Tine sin Mana er god og jeg tror også at Tropicana har en. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Juice, hvilken er best?Tropicana sine er gode, de er ikke fra konsentrat og uten tilsetninger.
|
![]() |
|
|