Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Retur til Bokklubben

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-09, 23:11   #21
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Retur til Bokklubben

Jeg har egentlig bare positive opplevelser med bokklubben jeg. De svarer på mail og det er ikke noe problem å sende noe i retur. Har da hørt veldig mange med dårlige erfaringer, så jeg har sikkert bare vært heldig

Gammel 08-01-09, 23:43   #22
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Knallhard. Ikke betal noe som helst, men la fakturaen følge med tilbake og skriv Retur med store bokstaver utenpå pakka. Jeg betalte 50 kroner i porto sist jeg utførte denne manøvren.

Jeg er til tider dårlig å huske og avbestille og må derfor sende tilbake noen bøker Så nå kjøper jeg ferdig frankert konvolutt til 35,- (A4) og putter bokpakken oppi den. Kommer nok til å spare noen 100 kroner i løpet av året....

Gammel 09-01-09, 00:45   #23
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Jeg har egentlig bare positive opplevelser med bokklubben jeg. De svarer på mail og det er ikke noe problem å sende noe i retur. Har da hørt veldig mange med dårlige erfaringer, så jeg har sikkert bare vært heldig

Jeg har og bare gode erfaringer med dem.
De har til og med sendt meg returskjema etter en telefonsamtale. Den der ferieavbestillingen virket nemlig ikke som den skulle, så jeg fikk bøker selv om jeg var på ferie, ikke problem å få returskjema fra dem slik at jeg slapp portoen.
De har tatt telefonen hver gang jeg har ringt, og har svart på alle eposthenvendelser.

Gammel 09-01-09, 06:36   #24
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare sånn for å teste, er du helt sikker på at du har fått mulighet til å avbestille boken i det hele tatt. Meg selv, og flere jeg kjenner, har opplevd i høst å få tilsendt bøker som visstnok skal ha vært hovedboktilbud, men som ikke har vært det, og som vi da ikke har hatt mulighet til å avbestille. Første boken betalte jeg, i den tro at det var min feil og boken var egentlig ganske interessant, men andre gangen sjekket jeg grundig og fant ut at det ikke var min feil. Etter det har det skjedd enda en gang, og jeg er en smule irritert på den pokkers bokklubben. Nå venter jeg bare på at jeg skal få svar fra kundeservicen deres ang. siste boken (for ikke pokker om jeg betaler returporto selv) så skal jeg melde meg ut.

Gammel 09-01-09, 07:19   #25
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg opplevde nettopp å få en bok jeg ikke hadde fått mulighet til å avbestille og. Har returnert den fordi jeg absolutt ikke har råd til å ha den om det var min feil og dette var i jula. Men skal prøve å få portoen tilbake.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 07:53   #26
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Bare sånn for å teste, er du helt sikker på at du har fått mulighet til å avbestille boken i det hele tatt. Meg selv, og flere jeg kjenner, har opplevd i høst å få tilsendt bøker som visstnok skal ha vært hovedboktilbud, men som ikke har vært det, og som vi da ikke har hatt mulighet til å avbestille. Første boken betalte jeg, i den tro at det var min feil og boken var egentlig ganske interessant, men andre gangen sjekket jeg grundig og fant ut at det ikke var min feil. Etter det har det skjedd enda en gang, og jeg er en smule irritert på den pokkers bokklubben. Nå venter jeg bare på at jeg skal få svar fra kundeservicen deres ang. siste boken (for ikke pokker om jeg betaler returporto selv) så skal jeg melde meg ut.

Vet du, det kal jeg sjekke ut litt nærmere.
Jeg fikk nemlig noen bøker som jeg er sikker på at jeg ikke har sett noen mail på, men siden jeg er et surrehue tenkte jeg at det bare var jeg som hadde missa noen mailer.
Et par av bøkene skal jeg jo ha og ha betalt, men det er et par jeg ikke er interessert i ja.
Sender de i retur i dag og ser hva som skjer.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 08:08   #27
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Isolde: Jeg sendte en meget sinna mail og fikk etter mye om og men returporto tilsendt. Men purring fikk jeg på regningen, lell. Høyrehånda har overhodet ikke peiling på hva venstrehånda gjør i den bedriften der.

Obelix: Det var sånn det begynte med meg også, jeg bare antok at feilen lå hos meg, men så tok jeg meg selv i nakken og ble veldig flink med avbestillinger og likevel dumpet det bokpakke ned i postkassen min.

Gammel 09-01-09, 08:11   #28
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Når jeg leser dette skal jeg returnere med god samvittighet.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 08:13   #29
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Knallhard. Ikke betal noe som helst, men la fakturaen følge med tilbake og skriv Retur med store bokstaver utenpå pakka. Jeg betalte 50 kroner i porto sist jeg utførte denne manøvren.

Slik gjør jeg det også.

Mottok en purring i går på en bok som er returnert.
Får prøve ringe de, men av erfaring vet jeg hverken det eller mail blir besvart.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vær obs på ev. giroer fra Bokklubben. De tuller veldig, så ikke bli forbauset om du får regning på boka likevel.

Du sier ikke det vel ...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 08:28   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare gode erfaringer til nå, men plutselig nå til jul mottok jeg en bok som er avbestilt (det står på mine sider også, så den ER avbestilt). Jeg sendte mail og spurte hva jeg skulle gjøre, og har aldri fått svar. Svarer de altså ikke på mailer??! Samme som kommunen det.

Det som er litt teit er at jeg må ÅPNE pakken for å få ut returskjemaet. Hadde det ikke vært enklere å bare sende den tilbake uåpnet?

Gammel 09-01-09, 08:34   #31
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har bare gode erfaringer til nå, men plutselig nå til jul mottok jeg en bok som er avbestilt (det står på mine sider også, så den ER avbestilt). Jeg sendte mail og spurte hva jeg skulle gjøre, og har aldri fått svar. Svarer de altså ikke på mailer??! Samme som kommunen det.

Det som er litt teit er at jeg må ÅPNE pakken for å få ut returskjemaet. Hadde det ikke vært enklere å bare sende den tilbake uåpnet?

Jeg hadde ikke sendt den i retur før jeg fikk returlappe av bokklubben. Får du tilsendt noe du ikke har bestilt, er det ikke du som skal betale portoen.

Gammel 09-01-09, 08:39   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må jeg kontakte dem for å få returlapp? Ligger det ikke en slik i pakken da?

Gammel 09-01-09, 08:40   #33
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg opplevde nettopp å få en bok jeg ikke hadde fått mulighet til å avbestille og. Har returnert den fordi jeg absolutt ikke har råd til å ha den om det var min feil og dette var i jula. Men skal prøve å få portoen tilbake.

Dette har jeg også nettopp opplevd. Irriterende!

Gammel 09-01-09, 08:42   #34
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Standard

Tror at de må sende deg returlapp med porto. Det skjema som ligger inni er vel mer for å fortelle dem hvorfor du sender i retur. Mulig jeg er på tynn is her.

Gammel 09-01-09, 08:43   #35
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Du må kontakte dem, ja. Jeg bruker å sende mail og vente tålmodig. Jeg har jo mitt på det rene, jeg har tatt kontakt og klaget, så eventuell forsinkelse er jo helt og holdent bokklubben sitt problem. De opererer med opptil åtte virkedagers behandlingstid, men det er ikke alltid de klarer å overholde det.

Gammel 09-01-09, 10:11   #36
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj, nå kjenner jeg at jeg blir irritert på meg selv fordi jeg ikke har full kontroll over avbestillingene mine. Det skulle ikke forundre meg om det har skjedd noe galt fra Bokklubbens side noen ganger hos meg også, for jeg pleier å være flink til å avbestille på flekken.

Gammel 11-01-09, 19:41   #37
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Hm, kanskje det var derfor de to bøkene kom, jeg var så sikker på at jeg hadde avbestilt! Når det gjelder portoen på innmeldingspakken vet jeg at de en gang i høst innførte det, men jeg er 98 prosent sikker på at det ikke gjaldt da jeg meldte meg inn.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 19:57   #38
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Det er mange bokklubber som ikke bruker posten som bud, det antagelig derfor noen har fått purring på bøker de har sendt tilbake. Bøkene blir liggende å vente på postterminalen, budene som sender disse ut for bokklubben må hente dem der. Det kan ta litt tid innimellom har jeg sett.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 14:11   #39
Snurr
Sjenert

Snurr sin avatar

Medlem siden: May 2008
Snurr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg ville ha returnert dem uten videre dikkedarer. Mener å huske at jeg har gjort det veldig seint flere ganger, uten tanke for den 14-dagersfristen.

Det samme har jeg gjort, og det har gått helt bra.

Gammel 17-01-09, 16:11   #40
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også det bare er rot der. Jeg mener også iherdig at jeg har fått en bok jeg aldri har kunnet avbestille blant annet. Nå har jeg meldt meg ut av alt annet enn Bokklubbens barn, for der synes jeg det kommer litt ok ting. Men det gjelder å følge med.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.