Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Obagi

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-09, 21:36   #1
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Obagi

Noen som har forsøkt disse produktene, enten med hjemmebehandling eller hos hudlege? Har fått litt slapp hud under øynene og liker det aldeles ikke.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 23:33   #2
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Obagi

Jeg har brukt Obagi-serien mot pigmentforandringer i ansiktet, og den var fantastisk! I løpet av 14 dager var pigmentflekkene mer eller mindre forsvunnet. Jeg har ingen erfaring når det gjelder oppstramming av hud da, jeg sluttet å bruke serien etter at pigmentflekkene forsvant siden en del av produktene var ganske sterke for huden og veldig ubehagelige å bruke. Jeg ble rød, veldig sensitiv i huden og flasset. Det skal visstnok gå over etter en periode på 6-9 uker eller noe sånt, men jeg holdt rett og slett ikke ut, siden pigmentflekkene likevel var forsvunnet.

Jeg ville rådført meg med hudpleier/hudlege hvis jeg var deg, så får du de riktige produktene som er tilpasset din hud.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 20:41   #3
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Obagi

Bra du ble kvitt pigmentforandringene. Jeg skal kontakte hudlegen, men det hadde vært ok å høre om andre hadde gode resultater.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.