|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kaste ut julaNå er jula borte fra huset vårt. Deilig; vi fikk plutselig dobbelt så mye gulvplass i stua. Ingen av ungene protesterte, så det var tydeligvis nok nå.
|
|
|
#85 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørvestlandet
![]() |
Sv: Kaste ut julaTreet forsvant i dag. 5åringen begynte å ta av pynten alene så da var det tydeligvis nok... Resten av pynten går etterhvert! |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kaste ut julaTreet forsvant i går, skulle gjerne hatt det lenger, men bare man pustet forsiktig på det, forsvant ca. 150 barnåler. Så ut som åstedet for juletremassakren etter at treet forsvant!
|
|
|
#87 |
|
Passiv
|
Sv: Kaste ut julaDet har jeg gjort i dag, og du verden det var deilig. Det ble så luftig og lyst. |
|
|
|
#88 |
|
Pauset
|
Sv: Kaste ut julaI dag ryddet min sønn på 14 år ut jula, mens jeg var på jobb. Det var egentlig godt. Vi har ei veldig lita stue og plutselig så virket den romslig ut he he..... Fant ut vi burde fylle den opp innimellom for å få følelsen av god plass når vi ryddet. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: Kaste ut julaDen er ute. Forsvant i dag, eller rettere: I går. *ser på klokka* Men mine nye, røde liftgardiner får henge litt til.
|
|
|
#91 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Kaste ut julaJule skulle ut på fredag som var, men vi fikk omgangssyke og lå strekk ut hele helga. I dag havnet treet ut, men all pynten ligger midt på spisestuebordet.
|
![]() |
|
|