|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lakarbo - hva kan jeg spise?Nå som jeg er gravid har jeg tenkt å legge om på kostholdet etter tips fra flere, bla noen her inne. Grunnen er at jeg forrige gang fikk svangerskapsforgifting. Det er forsket endel på dette og inntak av sukker/ hurtige karbohydrater. Jeg er ikke overvektig, men er veldig glad i denslags... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: Lakarbo - hva kan jeg spise? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Lakarbo - hva kan jeg spise?Tusen takk, Jessica. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Sv: Lakarbo - hva kan jeg spise?Jeg skal begynne på lavkarbo nå etter jul, men det er for å slanke meg. Jeg går på Bailine. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Lakarbo - hva kan jeg spise?Må nok kjøpe meg en bok, ja. Er virkelig ikke inni dette og sitter her sulten nå. Må handle litt alternativer i morgen. Siden jeg er ganske avhengig av både brød og pasta, så får jeg kjøpe meg Fedon-utgavene. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Lakarbo - hva kan jeg spise?Det er fjørti tråder her inne med masse tips, oppskrifter osv. Hvis du søker på "lavkarbo" finner du masse. Jeg har laget en lang tråd med oppskrifter, jeg har prøvd ut de fleste selv, masse godt. Ellers er, som nevnt over, www.lavkarbo.no et fantastisk lavkarboforum likt dette, drevet av samme admin som her.
|
|
|
#7 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Lakarbo - hva kan jeg spise?Velger du grove brød og fullkornspasta er du i allefall på rett vei.
|
![]() |
|
|