|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvilken julepynt er du aller mest glad i?Engelen min.
“Though she be but little, she is fierce!” - Shakespeare Sist redigert av Ru : 24-12-08 kl 00:25. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken julepynt er du aller mest glad i?En veldig kjær "gammelonkel" som nå har vært død i mange år, laget en gang for lenge siden en nisse til meg. Den sitter på en trestubbe, har tråd snurret rundt ståltrådkroppen, og har et skjell med grøt i hendene. Den er nydelig og helt umistelig. Nå sitter den og lurer under et julestjernetre... |
|
|
|
#4 |
|
helt grønn
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
![]() |
Sv: Hvilken julepynt er du aller mest glad i?Jeg har ikke en spesiell gjenstand jeg MÅ ha liksom, meeeeeeeeen:
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hvilken julepynt er du aller mest glad i?Jeg har flere ting som er spesielle for meg. Har ikke kamera nå, så det blir uten bilder. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvilken julepynt er du aller mest glad i?Av det som henger på juletreet er jeg mest glad i to figurkuler fra tidlig 60-tall. Jeg var helt forgapt i figurene på min tante og onkelts tre som liten jente. Da jeg flyttet for meg selv fikk jeg to av dem med meg. En rød nisse som bærer et grønt tre, og et søvhjerte med røde bær i. De er så tynne og skjøre at de må henges opp med andakt. Sist redigert av Mei : 24-12-08 kl 00:42. Årsak: La til bilder |
|
|
|
|
|
#7 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvilken julepynt er du aller mest glad i?Juletrepynten min. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
One of These Days
|
Sv: Hvilken julepynt er du aller mest glad i?Har noen ting som bare må opp, men denne engelen her er jeg veldig glad i. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken julepynt er du aller mest glad i?Jeg har en gammel nisse, ca 30-40 cm lang, som sitter på peisen. Den arvet jeg etter besteforeldrene mine, og det er derfor jeg er glad i den. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvilken julepynt er du aller mest glad i?Jeg har noen eldgamle nisser. To store og 6-7 små som sitter på en liten stubbe. Disse er arvet etter mine besteforeldre og de er jeg veldig glad i. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hvilken julepynt er du aller mest glad i?Denne nissen. Mmmm. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hvilken julepynt er du aller mest glad i?Litt annet her og som har fulgt meg i noen år og som jeg aldri kan skille meg av med. Jeg kan gi bort mye, men dette forblir i mitt hus. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Hvilken julepynt er du aller mest glad i?Flere ting: |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Hvilken julepynt er du aller mest glad i?Denne engelen som jeg har fått hos søstera mi:
|
|
|
#15 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken julepynt er du aller mest glad i?Det må være en engel jeg fikk av mormoren minda jeg var liten.
|
|
|
#16 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken julepynt er du aller mest glad i?Jeg har noen mus i filt som henger i åpningen mellom stue og kjøkken - de har min mor laget da hun var yngre og skal symbolisere min morfar, mormor, min mor og onkel. Da min morfar døde lillejulaften for 19 år siden sluttet min mormor å pynte til jul hjemme. Hun ga da disse musene til meg. De har blitt hengt opp hver jul etter at jeg fikk mitt eget hjem for 7 år siden. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hvilken julepynt er du aller mest glad i?For mange år siden, ca 30, fikk jeg ei nissejente av en venn av mamma og pappa. Nydlig lita nissejente, med langt hår og skjegg?! Men søt da.
|
|
|
|
#18 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilken julepynt er du aller mest glad i?Willow Tree julekrybben. Jeg fikk den veldig overraskende av en venninne, som førjulsgave. Vi har ingen tradisjon for å gi hverandre julegave i det hele tatt.
|
|
|
|
#19 |
|
trøtt
|
Sv: Hvilken julepynt er du aller mest glad i?Jeg setter aller mest pris på storebrors hjemmelagede julepynt. Dorullnissen, juletrelenkene, noen julekort han lagde da han gikk på småbarnsavdeling, m.m. Jeg gleder meg veldig til lillebrors julegaver fra barnehagen og håper det også er julepynt.
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilken julepynt er du aller mest glad i?Hjertene mine, som Mjau her inne har laget til meg.
|
![]() |
|
|