|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Svigers får lerretbilde. Et fotografi jeg tok like ved der de bor.
|
|
|
#43 |
|
Unik
|
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Her er presangen lik til svigers og mine foreldre. Eit fotoalbum som går frå 04 til 08, ei flaske med årets plommelikør og 4 forskjellige urte/smaks oljer som me har laga.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Svigers får hver sin bok - det er tradisjon.
|
|
|
#45 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Takk for mange gode tips!
Jeg endte opp med noe lignende. Kurv med vin, diverse snacks, en hjemmebrent CD med julemusikk, en dvd, lys og servietter.
|
|
|
#46 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får foreldre og svigerforeldre til jul?Mor får en Nespresso maskin (spleiser med broren min), svigers får hver sin bok. I tillegg får de kalender og barnehagefotografi av LilleVenn. |
|
|
|
![]() |
|
|