Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hjelp - Hva skal trillepiken få

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-08, 22:48   #1
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Hjelp - Hva skal trillepiken få

Vi har ei søt og koselig trillepike til Sverre, men nå som vi nettopp har flyttet kan vi ikke bruke henne så ofte lenger. Synes hun skal få en liten gave. Hun er 15-16 år, sjenert og stille, og litt småtøff på samme tid. Hun elsker å stelle med og passe på småbarn, og er kjempehjelpsom og stiller opp så snart det er noen som trenger hennes hjelp. Jeg har grublet og grublet på hva jeg skal finne på til henne, men jentegreier er litt langt borte fra min småguttehverdag, så jeg blir veldig glad for litt hjelp.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-08, 22:50   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - Hva skal trillepiken få

Hva med å gi henne gavekort til en musikkforretning eller til en klesbutikk, evt. til Glitter eller noe liknende?

Gammel 22-12-08, 23:29   #3
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Takk. Andre ideer? Hva liker tenåringsjenter?

Gammel 22-12-08, 23:36   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

alle tenåringsjenter liker film/musikk og gavekort på store kleskjeder som HM. små kjedebutikker går mye mer på smak. Wow fek. kunne aldri passet meg. Jeg hadde blitt utrolig skuffet av et gavekort på glitter. Hadde en "tante" som alltid kjøpte det samme til meg som hennes datter som er like gammel som meg likte. Alltid like skuffa fordi det var så langt fra min personlighet man kunne komme.

Men gavekort på kino tror jeg ALDRI kan slå feil.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-08, 23:37   #5
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Gavekort tror jeg er best.

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-08, 23:45   #6
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Men gavekort på kino tror jeg ALDRI kan slå feil.

Det er ganske mange som ikke liker å gå på kino. :kranglete og kverulant:

Men gavekort på en eller annen butikk er helt sikkert safe.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 00:33   #7
Kneazle
Passiv

Standard

Gavekort på byens kjøpesenter står høyt på lista over fjortisenes juleønsker.

Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 09:32   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Forskjellen på antallet som ikke liker kino over hode og de som ikke liker glitter i en alder av 16 tror jeg er ganske stor.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 11:14   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes jo sånne universale presentkort også, og gavekort på kjøpesenter. Jeg hadde gått for gavekort hvis jeg ikke var helt sikker på jentas smak.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 11:20   #10
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ofte det er mye hjelp å få hvis man spør i butikkene. For eksempel på en gullsmed. Det er masse pene sølvsmykker å få kjøpt som ikke koster skjorta. De vet godt hva som er årets "greier".

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 11:27   #11
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Perler er veldig populært nå.
Men jeg tror jeg hadde gitt et gavekort på et kjøpesenter, slik at hun kan bestemme selv.

Gammel 23-12-08, 11:33   #12
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Gavekort på et kjøpesenter er safe.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 13:17   #13
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Gavekort på et kjøpesenter er safe.

Gammel 23-12-08, 13:24   #14
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skulle også si gavekort på kjøpesenter.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 14:49   #15
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Jeg ville gitt henne en bok.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 16:15   #16
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Takk for tips. Hun er nok ikke av den lesende typen, dessverre. Jeg spurte i gullsmedbutikken etter smykke som kunne passe, men de hadde ikke noe fint å hente frem, så da ble det gavekort på nærmeste kjøpesenter.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.