|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48Tjorven, jeg sitter midt i byen i dag og skal nesten den veien hjem, så det er null prob om det skulle være bomtur. Men jeg kjører bil da - hvor sånn ca er det stoppet? |
![]() |
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48Da er strømpebukserapporten midlertidig klar. |
![]() |
![]() |
#23 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48
Å kjøre bil til Vålerenga er ikke akkurat enkelt hvis man ikke kan veien. For tiden er bommen på Galgeberg åpen, men det er ikke egentlig lov til å kjøre gjennom der.
![]() |
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48Kappahl strømpebukser i størrelse Large er for korte i bena for meg. |
![]() |
![]() |
#26 |
Passiv
|
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48Jeg var sjikklig spent jeg nå altså, smilefjes. |
![]() |
![]() |
#27 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48
Jeg sa jo det jo.
![]() |
#29 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48Jeg lurer på hvor de litt tykke strømpebuksene fra La Mote ble av, greit at Piere Robert kom med en ny koleksjon som skulle erstatte La Mote, men nå er det jo bare 20 denier eller 50, eller tykke med ull. Den typen jeg tenkte på var ca 100 denier, og stoffet så omtrent ut som en tynn sokk. Hvor kan en få tak i noen som er maken til disse? Noen som har svar på det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Strømpebukser fra LaMote 44/48Sandra - jeg har funnet Pierre Robert på 60 og en tykk en i ull som er helt tykk hvis det kan brukes? De hadde på den lokale Rema'n. |
![]() |
![]() |
|
|