Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva slags musikk liker du IKKE?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-08, 20:44   #61
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags musikk liker du IKKE?

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Lynni Trekrem, håper hun færr til Mexico og blir der..

Godt sagt, enig med du!

Gammel 28-10-08, 20:45   #62
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Enig.
Skal det være country, skal det være skikkelig country.
Holder det å nevne The Man in Black ...?

Highwaymen.

Gammel 28-10-08, 21:06   #63
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Lynni Trekrem, håper hun færr til Mexico og blir der..

Takk for den du. Tipp hvilken sang som fyller hjernen min nå da?

Jeg takler ikke danseband, korpsmusikk, ekstrem-jazz, listepop fra 90-tallet, ekstrem-elektronika (pling-plongmusikk), ekstrem stemmeronkig, mørk brølemusikk og barnepop.

Hadde tekt å rote opp noen klipp fra YouTube for å illustrere, men bare tak gjorde meg kvalm.

Gammel 28-10-08, 21:17   #64
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan absolutt ikke like det jeg kaller "syngedamer". Slike som Sissel Kyrkjebø, Celin Dion, Whitney Houston, Mariah Carey mfl.

Gammel 28-10-08, 22:19   #65
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Vokalonani er grusomt!

Gammel 28-10-08, 22:31   #66
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Enig når det gjelder syngedamer, tøffenorskerappere osv.
Ellers klarer jeg nesten ikke høre på stemmen til Shakira. Grusom.
Og noen nevnte Nelly Furtado; helt enig!

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 22:41   #67
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Å ja, jeg kom på enda en musikkform jeg har store problemer med:
Veldig Flinke Jenter med piano eller gitar (alle disse Marthe'ne, Ingrid Olava, Elvira Nicolaisen etc) som synger dype sanger om å elske og/eller bli såret.
Det er fint og flott og alt det der, men de glir i ett for meg og blir dørgende kjedelig tilslutt.
Om anmeldelsen av en plate inneholder frasen "Vakkert og melankolsk" vet jeg at jeg fint kan styre unna.

Gammel 09-12-08, 15:26   #68
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg sliter mest med vokalonanistene (Celine, Mariah og de), rap av alt slag, tung metal med mye grynting og dårlig trance/dance.

Sliter veldig med å ikke klikke mentalt når jeg er på treningssenteret, for de liker tydeligvis dance-versjoner av alle godlåtene fra 70- og 80-tallet

Gammel 14-12-08, 20:05   #69
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Boybands må være noe av det mest redselsfulle som finne innen musikk

Ellers liker jeg ikke:
Venke Knutson (kjeeeedelig)
Marit Larsen (sååå oppskrytt)
Beyonce(og generelt sånne skråledamer)

Gammel 18-12-08, 12:03   #70
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg regelrett HATER dette:

(Kilde: youtube.com)

+Rein Alexander og andre operawannabees

Jeg liker ikke danseband,

Vidar Lønn Arnesen.

Sissel

Idol-Ali

Herborg Kråkevik gir meg spytak

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 12:04   #71
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jazz. Hate it.

Ellers er jeg ganske altetende.

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.