|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
This is normal!
|
Sv: Vurderer du å få et fadderbarn?Jeg er ikke tilhenger av å skulle støtte enkeltbarn eller enkeltprosjekter og gir heller penger til organisasjoner der jeg kan gi støtte mer generelt. Det er sider ved å være fadder for enkeltbarn som jeg ikke liker.
|
|
|
|
#23 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vurderer du å få et fadderbarn?Jeg er zulufadder!!
|
|
|
#24 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Vurderer du å få et fadderbarn?
Jeg trodde de fleste fadder-oppleggene ga inntekter til en hel barneby etc, ikke ett bestemt barn? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vurderer du å få et fadderbarn?Vi har et fadderbarn gjennom Plan, ei jente på 10 år fra Benin. Og så er vi faddere gjennom Redd Barna (støtter prosjekt i landsbyer).
|
|
|
#27 |
|
This is normal!
|
Inntektene går ikke direkte til barnet, men Plan og andre reklamerer med at man er fadder til ett spesielt barn. Man får jo «tildelt» ett barn som man får personlige opplysninger om, brev fra og som man kan sende brev og pakker til. Det synes ikke jeg noe om.
|
|
|
|
#28 |
|
Absolute Beginner
|
Det er kanskje lettere å få faddere på den måten? Jeg har ikke peiling altså, bare gjetter. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
This is normal!
|
Det er det nok helt sikkert.
|
|
|
|
#30 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vurderer du å få et fadderbarn?Har 2 jenter, gjennom 2 forskjellige organisasjoner.
|
|
|
#31 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Vurderer du å få et fadderbarn?Vi har to fadderbarn! |
|
|
|
|
|
#32 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vurderer du å få et fadderbarn?Vi er faddere gjennom TaNo Trust i Tanzania. Har mange fadderbarn og støtter også andre prosjekter i samme organisasjon.
|
|
|
#33 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Vurderer du å få et fadderbarn?jepp, jeg vurderer sterkt. har vel egentlig bestemt at vi skal gå online julaften, sette oss ned med barna og melde oss inn som fadderfamilie. Vi har sjekket litt på plan og SOS barnebyrer, synes plan virket greit, men vi må sjekke ut dette og ser jeg
|
![]() |
|
|